تریلر فیلم Shazam با دیگر فیلم‌های دی‌سی حسابی فرق می‌کند

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

فیلم‌های ابرقهرمانی دی‌سی، از نظر روند و ساختار، جریانی کاملا متفاوت و برخلاف فیلم‌های مارول را دنبال می‌کنند. طرفداران کمیک‌های دی‌سی انتظار دارند که فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی، سبک و سیاق تیره و تاریک داشته باشند. با این حال، برخی از طرفداران هم از دی‌سی می‌خواهند که به جای تمرکز روی چند شخصیت، سراغ دنیای بزرگ کمیک‌های دی‌سی برود؛ دنیایی که فقط متشکل از بتمن و سوپرمن نیست و مجموعه‌ای بزرگ از شخصیت‌ها و ابرقهرمان‌ها را در خودش جای داده است. میان این همه کمیک جدی و تیره و تاریک، برخی اوقات هم یک شخصیت بانمک پیدا می‌شود؛ شخصیتی مثل «شزم» (Shazam) که دیروز برای اولین بار شاهد تریلر فیلم آن بودیم. تریلر فیلم شزم کاملا متفاوت از دیگر ساخته‌های استودیوی دی‌سی فیلمز است.

فیلم شزم قرار است در روز ۵ آوریل سال آینده‌ی میلادی (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود.

فیلم شزم قرار است اولین فیلم کمدی دنیای سینمایی دی‌سی باشد. «زکری لیوای» (Zachary Levi) که نقش شزم را در این فیلم بازی می‌کنند، شخصا به رویداد کامیک-کان امسال آمد تا اولین تریلر فیلم‌شان را نشان دهد.

کمیک‌های شزم، کودکی ۱۴ ساله را به تصویر می‌کشند که به لطف یک جادوگر، توانایی خاصی پیدا می‌کند. «بیلی باستون» (Billy Baston) می‌تواند با گفتن لغت «شزم!» تبدیل به یک ابرقهرمان شود. اسم این ابرقهرمان هم «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) است، ولی برای اینکه با شرکت مارول و فیلم کاپیتان مارول به مشکل برخورد نکنند، دی‌سی از این اسم استفاده نکرده است.

تنها تغییر بزرگ فیلم ظاهرا همین استفاده نکردن از اسم کاپیتان مارول است؛ وگرنه به نظر می‌رسد تمام اتفاقات عجیب و غریب و بانمک کمیک‌های شزم در فیلم حضور داشته باشند.

فیلم شزم

می‌توانیم در تریلر فیلم، کمی از ریشه‌ی شخصیت اصلی یعنی بیلی ببینیم. بیلی نهایتا به جادوگر برخورد می‌کند، که نقشش را «جیمون هانسو» (Djimon Hounsou) بازی کرده است. جیمون هانسو پیش از این در دنیای مارول و در فیلم «محافظان کهکشان» بازی کرده بود.

بیلی برای اولین بار به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شود، ولی نمی‌تواند از قدرت‌هایش به خوبی استفاده کند. بیلی به همراه دوستش که طرفدار کمیک‌های ابرقهرمانی است، قدرت‌های خود را کشف می‌کند. برای مثال او متوجه می‌شود که می‌تواند جلوی گلوله بایستد یا برق از خودش بیرون بزند.

فیلم شزم را «دیوید سندبرگ» (David Sandberg) می‌سازد. این کارگردان پیش از شزم، فیلم‌های ترسناک Lights Out و Annabelle: Creation را ساخته بود.

فیلم شزم قرار است در روز ۵ آوریل سال آینده‌ی میلادی (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar vahid

    سلام
    واسه سرگرمی که هدف اصلی فیلم هم هست خوبه ولی چیزی که بدجور تو ذوق میزنه طراحی لباس شزم هست. الان دیگه دهه هشتاد میلادی نیست که لوگوهای بزرگ و براق مد باشه. بین این همه آدم جوان با لباس های عادی مد ۲۰۱۸ یکی با همچین لباسی بدون هیچ گونه معذب بودن و ناراحتی، طبیعی به نظر نمیرسه.

  2. Avatar علی

    Billy Batson

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه