اولین تصاویر از مدل واقعی نکسوس Sailfish لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز چند ماهی تا معرفی رسمی گوشی‌های نکسوس جدید شرکت گوگل زمان باقی‌مانده؛ اما شایعات مختلفی درباره‌ی آن‌ها منتشر شده است. فعلا می‌دانیم که شرکت HTC در حال ساخت دو نکسوس جدید با نام‌های Sailfish و Marlin است. در چند روز گذشته اطلاعات مختلفی درباره‌ی مدل Sailfish لو رفته بود و امروز هم اولین عکس‌ها از مدل واقعی این گوشی به بیرون درز کردند.

نکسوس‌های جدید با اندروید ۷.۰ راهی بازار می‌شوند.

براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی Sailfish از Marlin کوچک‌تر است و یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p دارد. البته تصاویر منتشر شده چندان با کیفیت نیستند و جزییات زیادی از این گوشی را نشان نمی‌دهند. شایعات می‌گویند که جنس بدنه‌ی گوشی Sailfish از پلاستیک است؛ اما احتمال دارد از فلز با روکش شیشه‌ای برای ساخت دو نکسوس جدید استفاده شود.

دو نکسوس جدید با اندروید ۷.۰ عرضه می‌شوند. به احتمال زیاد از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ یا ۸۲۱ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن‌ها استفاده خواهد شد. البته گوشی Marlin یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت QHD خواهد داشت و باتری آن هم ظرفیت بیشتری دارد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی‌ را مشاهده کنید. قطعا در ماه‌های آینده خبرها و عکس‌های بیشتری از گوشی‌های جدید گوگل به بیرون درز می‌کنند.

Nexus-Sailfish-in-a-promo-video-maybe

 Nexus-Sailfish-live-photos

منبع: Android Police

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar mohamma:D

    طراحی متفاوت و خاصی نداره. فقط اون دایره وسطش که تقریبا تو همه گوشی های نکسوس هست. نمیدونم هم برای چی هست و چه کاربردی داره.

    1. Avatar امیر

      یعنی چی چه کاربردی داره!!!! 😐
      سنسور اثر انگشته دیگه 😐

  2. Avatar نوید

    اگر این باشه که خیلی افتضاح هستش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه