اولین تصاویر از گوشی جدید تاشو موتورولا Razr لو رفت

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته چند تصویر خبری جدید از یک گوشی موتورولا منتشر شد که گویا متعلق به اولین گوشی این شرکت با نمایشگر تاشو، یعنی موتورولا Razr است. این گوشی احتمالا با نام کاملا موتورولا Razr V4 معرفی خواهد شد و این تصاویر که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده بودند، پس از مدت کوتاهی از این شبکه اجتماعی حذف شدند و پس از مدت کوتاهی، وب‌سایت SlashLeaks این تصاویر را دوباره با واترمارک خود منتشر کرد. اگر این تصاویر رندر واقعی باشند، این اولین نگاه ما به گوشی جدید خانواده Razr است و این طراحی با تصاویر شماتیکی که از این گوشی منتشر شده بود، تا حدود زیادی همخوانی دارد.

همچنین نمایشگر دستگاه نیز دارای بریدگی خواهد بود. آنطور که پیش‌تر در خبرها داشتیم، این گوشی دارای بسته بندی خاصی هم خواهد بود که در این تصاویر قابل مشاهده است. همچنین آنطور که GSMArena نوشته، در بسته بندی محصول یک شارژر بی‌سیم نیز تعبیه شده که به کمک آن می‌توان گوشی را شارژ کرد. دیگر لوازم جانبی معمول شامل یک هندزفری، کابل USB-C و شارژر نیز در بسته‌بندی این گوشی وجود خواهد داشت.

یک نکته‌ای که در تصاویر شماتیک این گوشی دیده بودیم، نمایشگر بیرونی این محصول بود. متاسفانه در عکس‌هایی که منتشر شده، ظاهر بیرونی این گوشی را نمی‌بینیم و نمی‌دانیم که آیا در محصول نهایی هم شاهد نمایشگر بیرونی موتورولا Razr خواهیم بود یا خیر. همچنین این گوشی از یک جنبه با دو رقیب خود از شرکت‌های سامسونگ و هواوی متفاوت است و آن، تا شدن گوشی به صورت عمودی است. گلکسی فولد و هواوی میت X، به صورت افقی تا می‌شوند اما این گوشی به صورت عمودی تا خواهد شد که در نهایت باعث می‌شود با محصول جمع و جورتر مواجه باشیم. همچنین در این طراحی، دیگر این گوشی به تبلت تبدیل نمی‌شود و تنها یک گوشی هوشمند خواهد بود در صورتی که دو محصول هواوی و سامسونگ، هم می‌توانند تبلت باشند و هم گوشی. به نقل از وال استریت ژورنال، موتورولا این گوشی را با قیمت حدودی ۱۵۰۰ دلار عرضه خواهد کرد.

موتورولا پیش‌تر تایید کرده بود که قصد دارد چنین محصولی را تولید کند اما گفته بود که این محصول قرار است دیرتر از رقبا وارد بازار شود. حالا که هیچ کدام از رقبای این گوشی هنوز به بازار عرضه نشده‌اند، نمی‌توانیم بگوییم که تقریبا چه زمانی شاهد معرفی موتورولا Razr خواهیم بود. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: TheVerge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه