اولین تصویر احتمالی سرفیس فون لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که سرفیس فون از آخرین تلاش‌های مایکروسافت در صنعت موبایل باشد. تا این لحظه شایعات زیادی از این پلتفرم شنیده بودیم و امروز هم تصویری منتشر شده که به نظر می‌رسد مربوط به سرفیس فون باشد.

به نظر می‌رسد که برای سرفیس فون یک صفحه کلید فیزیکی در نظر گرفته شده که شباهت زیادی به صفحه کلیدهای تبلت‌های سرفیس دارد.

در حالی که مایکروسافت بخش موبایل خودش را فروخته، سعی دارد در بازار تلفن‌های همراه حضور داشته باشد. براساس شایعات منتشر شده، این شرکت در حال ساخت گوشی جدیدی به نام سرفیس فون است که از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد و با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل عرضه می‌شود. از آنجایی که تبلت‌های سرفیس مایکروسافت به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کردند، این شرکت قصد دارد با همان سیاست‌ها و عرضه‌ی محصولی جدید به نام سرفیس فون، تحولی تازه در بازار به وجود بیاورد.

امروز تصویری از آخرین برگ برنده‌ی مایکروسافت در حوزه‌ی تلفن‌های همراه منتشر شده است. منبعی که این عکس را لو داده، قبلا هم اطلاعات مختلفی را منتشر کرده بود که اکثر آن‌ها واقعیت داشتند. در این تصویر مشخص شده که سرفیس فون از یک صفحه کلید فیزیکی بهره می‌برد که نقش محافظه صفحه نمایش را هم ایفا می‌کند. این صفحه کلید شباهت زیادی به صفحه کلیدهای تبلت‌های سرفیس دارند.

Surface-Phone-Leak-1

در شایعات گذشته گفته شده بود که این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با کیفیت ۲K بهره می‌برد و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با لنز Carl Zeiss روی آن قرار گرفته است. استفاده از اسنپ دراگون ۸۳۰ هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهد بود. حتی چند روز پیش هم شایعات جدیدی از این گوشی منتشر شد که به وجود ۵۰۰ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت رم روی این محصول اشاره می‌کردند.

‌‌‌‌‌

منبع: BGR

‌‌‌‌
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. lumia 99

    این عکس نمیتونه واقعی باشه
    چطور گوشی با این قدرت سخت افزاری دوربین جلو نداره….

  2. علی محمدی

    موفقیت این گوشی تا حد زیادی در گرو قیمت گذاری اون هستش جدا از این حرفا از نظر ظاهری زیاد خوب نیست ولی ۸ گیگ رم و ۵۰۰ گیگ حافظه ی داخلی هم چیزی نیس که تو هر گوشی دیگه ای بشه دید

    1. سید سعید

      داداش واضحا این فقط یه رندره
      نمیتونه آدم روی رندر کلی بگه طراحیش اینه. من خودم به شخصه فکر میکنم هدف این رندر فقط نشون دادن کیبورده هستش و به نظرم طراحی موبایلش الکیه و فقط طراح سعی داشته اون کیبورد روی قاب رو نشون بده.

  3. وحید

    آخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
    یادش بخیر
    یه زمونی نوکیا n95,n83 رو به خاطر لنز Carl Zeiss می خریدن امیدوارم نو آوری شون در همون حد نباشه

  4. محمدرضا کیانیان

    مهمترین کاری که مایکروسافت در حال حاضر درمورد اسمارتفون و رقابت تو این بازار باید انجام بده … به نظر من قوی کردن بازار نرم افزارهای وین فون هست … همین و بس …

    تا بازار نرم افزار و بازی های وین فون مثل آی ا اس و اندروید کامل نباشه بهترین طراحی و سخت افزار و قیمت رو هم داشته باشه فقط افرادی مثل م که میخوان با سیستم عامل ها سروکله بزنن

    میرن سراغش نه اکثرا افراد جامعه که دنبال یه نرم افزار خاص یا بازی خاص رو گوشیشون هستن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه