اولین تصویر رسمی از پرچم‌دار آینده‌ی سونی لو رفت

۲ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اکانت توییتر Evan Blass که شهرت زیادی در لو دادن اطلاعات و تصاویر گوشی‌های آینده دارد، تصویری از یک گوشی مرموز سونی با کد PP10 منتشر کرده است.

با اینکه تنها چند ساعت تا آغاز به کار کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۶ باقی است، اکانت توییتر evleaks تصویری از گوشی آینده‌ی سونی منتشر کرده است. هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی از این مدل مشخص نشده ولی طبق گفته‌ی Evan Blass، کد PP10 برای این گوشی انتخاب شده است.

شرکت سونی قرار است فردا صبح در جریان مراسم MWC 2016، از محصولات جدیدش رونمایی کند. هنوز معلوم نیست که این گوشی اکسپریا Z6 است یا مدل جدیدی از سری اکپسریا C، ولی در هر صورت، مدت زیادی تا مشخص شدن اطلاعات کامل این گوشی باقی نمانده است.

منبع: Twitter

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar AADJ

    تا جایی که من از سونی شناخت دارم به نظرم این گوشی XPERIA Z6 یا Z5+ هستش! و از اونجایی که گوشی های سری XPERIA C دوربین های سلفی بزرگ همراه با فلاش دارند این گوشی از سری C نمیتونه باشه!

  2. Avatar آرش خیرخواه

    عاشق نویسنده این مطلبم (آقای حشمتی)، مطلب‌هایی که مینویسه عالین، از همه کسایی که توی دیجی مگ می‌نویسن یه سروگردن بالاتره

  3. Avatar محمد

    اگه تصویر رسمیه. چرا لو رفته؟
    اصلا چرا تمام این جور عکسا لو میرن؟یعنی هیچوقت منابع رسمی اقدام به انتشار عکس نمیکنن؟

  4. Avatar محمدb

    با وجودی ک طرفدار سونی هستم اگه این زد۶ باش پس هیچ فرقی با زد ۵ نداره ارزش خرید نداره
    سونی دیگ وقتشه ک طراحیشو عوض کنه
    خدا کنه این زد نباشه اگه این باش مث اس ۷ فقط سخت افزارش بالاتره چیز دیگه ای نداره

  5. Avatar م

    ای کاش دیجی کالا امکان خریدقسطی رو میگذاشت خیلی دوست دارم پریمنیوم دوسیم داشته باشم امانمیتونم یه جاهمچین پولی بدم اماقسطی میتونم داشتن یه گوشی خوب برام شده آرزو

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه