اولین تصویر واضح از گوشی موتورولا Moto M لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که شرکت موتورولا در حال ساخت گوشی جدیدی با نام Moto M است. محصولی که در چند وقت گذشته خبرهای مختلفی از آن لو رفته بود؛ اما امروز اولین تصویر رسمی این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده است.

گوشی موتو M اولین محصول موتورولا به حساب می‌آید که سنسور تشخیص اثر انگشت آن در پشت گوشی قرار گرفته است. همچنین مشخص شده که این گوشی از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت  و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد.  همچنین مشخص شده که لوگوی Moto هم در جلوی گوشی قرار گرفته است.

در بخش دیگر اطلاعات لو رفته از این تلفن همراه هوشمند مشخص شده مدلی که از این محصول در کشور چین عرضه می‌شود، با اپلیکیشن‌های مایکروسافت در اختیار مردم قرار می‌گیرد. در واقع برنامه‌های Skype ،‌Office و OneDrive از قبل روی این تلفن همراه هوشمند نصب شده‌اند. موتو M یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰  در ۱۹۲۰  پیکسل دارد و به تراشه‌ی MT6755 مدیاتک مجهز شده که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T860 MP2 را در خودش قرار داده است. گوشی جدید موتورولا به چهار گیگابایت رم مجهز شده و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم روی آن دیده می‌شود و اندروید ۶.۰ روی آن نصب شده است.

منبع: Skinomi

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه