اولین تیزر ویدیویی HTC One M10 منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

کمتر از یک هفته‌ی پیش بود که شرکت HTC، در قالب تصویری از وجود پرچم‌دار جدیدش خبر داد. این شرکت تایوانی امروز پا را یک قدم فراتر گذاشته و تیزری ویدیویی برای گوشی One M10 منتشر کرده است.

اگر بخواهیم به این ویدیو رجوع کنیم، احتمالا کارمندان HTC شب‌ها به خانه نمی‌روند و روی M10 کار می‌کنند.

همانطور که انتظار داریم، هشتگ #Powerof10 شرکت HTC هنوز هم پا بر جا است. تیزر ویدیویی HTC، چیزی از گوشی نشان نمی‌دهد و فقط درباره‌ی شرکت‌شان و گوشی جدیدی که ساخته‌اند می‌گوید. در این ویدیوی جدید، HTC می‌گوید که تمام مدت مشغول کار روی گوشی بعدی‌شان است؛ طوری که حتی “زمانی که شما خوابید، این شرکت تلاش می‌کند تا گوشی‌تان را بهتر کند.”

اگر بخواهیم به این ویدیو رجوع کنیم، احتمالا کارمندان HTC شب‌ها به خانه نمی‌روند و روی M10 کار می‌کنند؛ گوشی‌ای که طبق این ویدیو، “خودشان درگیرش شده‌اند.” با توجه به اینکه شرکت HTC حرفی از زمان رونمایی پرچم‌دار بعدی خود نزده است، پیش‌بینی می‌کنیم که حداقل چند هفته‌ای تا زمان رونمایی One M10 باقی مانده باشد. احتمالا در هفته‌های آینده، ویدیوها و تصاویر بیشتری از این گوشی خواهیم دید.

شنیده‌ایم که HTC One M10 قرار است یک دوربین درست و حسابی داشته باشد. تراشه‌ی اصلی این گوشی هم طبق اخبار منتشر شده، اسنپ‌دراگون ۸۲۰ است. این گوشی هم‌چنین چهار گیگابایت حافظه‌ی اصلی (RAM) خواهد داشت.

می‌توانید در ادامه، تیزری که HTC منتشر کرده است را ببینید. زیرنویس این تیزر هم با توجه به اینکه از سوی شعبه‌ی ترکیه‌ی این شرکت منتشر شده، ترکی است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar حامد م

    پروتوتایپهای جدید از HTC 10 در توییتر onleaks و evleaks پخش شدهنمیخواین اونارو بذارین؟

  2. Avatar فرشاد

    قابلیت always on display
    عالی بوووووووووووووووووووووووووووووووود htc بهترینه

  3. Avatar پویان

    زیبا بود…
    فقط همین رو میتونم بگم!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه