اولین دستگاه از اتومبیل BMW i8 در ایران پلاک شد

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
BMW i8

اولین دستگاه اتومبیل BMW i8 از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی پلاک شده و از این پس شاهد حضور این خودرو در خیابان‌ها و جاده‌های کشور خواهیم بود.

پلیس راهنمایی و رانندگی اولین دستگاه از اتومبیل BMW i8 را پلاک کرد.

نزدیک به یک سال می‌شود که اولین سری از اتومبیل‌های i8 شرکت BMW وارد ایران شده‌اند؛ اما به دلیل برخی مشکلات و شرایط خاص، این خودروها پلاک نشده بودند و افراد نمی‌توانستند این اتومبیل را در خیابان‌ها برانند.

نزدیک به ۵۰ دستگاه از این اتومبیل لوکس شرکت BMW وارد ایران شده که در طول سال گذشته بیشتر به عنوان یک کالای گران قیمت تزئینی مورد استفاده قرار می‌گرفتند و می‌شد آن‌ها را در نمایشگاه‌های مختلف مشاهده کرد. به نظر می‌رسد که شرایط لازم برای استفاده از این اتومبیل‌ها به وجود آمده و این خودروها مجوز حرکت در خیابان‌های کشور را به دست آوردند و توسط پلیس راهنمایی و رانندگی پلاک شده‌اند.

این اتومبیل درحالی وارد بازار کشور می‌شود که شرکت پرشیا خودرو نماینده‌ی رسمی BMW در ایران به این موضوع اشاره کرده بود که وارد کردن این اتومبیل لوکس نیاز به اخذ مجوزهای مختلف دارد و وارد کننده هم باید آموزش‌های فنی لازم برای اریه‌ی خدمات و تامین قطعات یدکی را دیده باشد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، i8 توسط برخی واردکنندگان با حداقل تعرفه‌ی گمرک وارد کشور شده و با قیمت ۲ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. البته قیمت تمام شده‌ی این خودروی لوکس با تعرفه‌ی واردات ۴ درصد نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان می‌شود.

BMW i8

BMW i8

باید به این موضوع اشاره کنیم که BMW i8 یکی از پیشرفته‌ترین اتومبیل‌های دنیا به شمار می‌رود و برای استفاده از آن باید زیر ساخت‌های لازم را فراهم کرد. برای استفاده از این اتومبیل نیاز به آموزش‌های خاص جهت ارائه‌ی سرویس خدمات پس از فروش است.

شرکت BMW مدتی پیش مدل جدیدی از این اتومبیل را معرفی کرد که به یک دوربین پانوراما مجهز شده است. این اتومبیل یک مدل Spyder هم دارد که هنوز تولید نشده است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. Avatar رحیمی

    دوست عزیز جناب AHMAD با عرض شرمندگی همون مرفهین درسته ! نه مرفحین که شما فرمودین !

  2. Avatar مهدی

    من یدونه از این دارم،اما پلاک نشده،یدونه نخ بستم بهش هرجا میرم با خود میکشمش میبرم.

  3. Avatar امیر

    منم موخوام

  4. Avatar امين

    سلام.
    دیجیکالا، لطفاً زودتر مشکیش رو شگفت انگیز کن. ضروری لازم دارم.
    ممنون.

  5. Avatar یوسفان

    مرفهین بی درد … همین

    1. Avatar AHMAD

      مرفهیییییین! مرفحین درسته عزیز این مدل BMW واقعا عالیه ولی خیلی عجیب غریبه و به نظر من به درد شهر نمیخوره و ماشینای خیلی بهتر از این هست مثل BENZ C63 AMG یا CHEVROLET های جدید سری کوروت یا حتیBMW های سری M

      1. Avatar Ehsan

        اتفاقا همینا به درد شهر میخوره به دو علت:
        ۱-مصرف سوخت کم
        ۲-آلایندگی کمتر (که مخصوصا برای شهر های بزرگ خیلی خوبه)

  6. Avatar رضا

    من یکیشا دارم روزا باش بازی میکنم ????

  7. Avatar 19 =4346

    ایول

  8. Avatar امیر اسدی

    ینی چی ۷۰۰ تومن تموم میشه قیمتش ولی ۲ تومن به فروش میرسه؟! 😐 ینی ۱.۳ میلیارد تومن میدی به الکی!!؟؟ من تو GTA هم رمز پول میزدم پولم رو اینجوری الکی خرج نمیکردم.

  9. Avatar هادي

    دوست عزیز، یدونه i8 سفید خیلی وقته پلاک شده.

  10. Avatar محمدb

    کی میشه منم سوار ش شم ؟؟؟

    1. Avatar امید

      فردا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه