اولین عکس‌ها از موتو جی۷ پلی منتشر شد

۷ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگرچه آخرین خبرها حاکی از آن بود که دیگر در سال آینده شاهد گوشی از خانواده جی با نام موتو جی۷ پلی نخواهیم بود، سازمان FCC چیز دیگری می‌گوید! درواقع اولین عکس‌ها از موتو جی۷ پلی از سازمان FCC به بیرون درز کرده است. معمولا خیلی کم پیش می‌آید گوشی که در حال گرفتن گواهی FCC است، از طریق این سازمان لو برود.

حال این لو رفتن می‌خواهد تقصیر موتورولا باشد یا FCC، در هر صورت این شما و این موتو جی۷ پلی.

این گوشی با اسم مدل XT1952 شناخته می‌شود و در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. همانطور که شاهد هستید، تنها یک دوربین در بخش پشتی دستگاه وجود دارد. اگرچه خیلی خوب مشخص نیست اما طبق اطلاعات منتشر شده، نمایشگر دستگاه نیز دارای بریدگی در بخش بالایی خود خواهد بود. سنسور اثر انگشت این گوشی نیز در بخش پشتی و در زیر لوگوی M قرار گرفته است. پورت USB-C، پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون و جایگاه کارت حافظه microSD از دیگر مشخصات این گوشی هستند. باتری دستگاه اما با ظرفیت ۲۸۲۰ میلی‌آمپر، کمی ناامید کننده است.

این گوشی از پردازنده اسنپدراگن ۶۳۲ استفاه می‌کند که این چیپست، از پردازشگر گرافیکی Adreno 506 هم بهره می‌برد. به طور کل این‌ها مشخصات گوشی بودند که فعلا منتشر شده‌اند. هنوز اطلاع دقیقی از دوربین دستگاه نداریم و همچنین زمان عرضه و حتی قیمت این محصول نیز مشخص نیست.

با توجه به سابقه‌ای که از خانواده موتو جی شرکت موتورولا سراغ داریم، قیمت این دستگاه نباید خیلی زیاد باشد. رابط کاربری دستگاه نیز احتمالا شباهت زیادی به اندروید خام خواهد داشت. شما درباره این محصول چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه