اولین محصول برندهای معروف؛ رژ لب مک!

۱۰ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ریمل مک

وقتی در دنیا صحبت از تلفیق هنر و آرایش می‌شود، اولین نامی که در میان نام‌های دیگر می‌درخشد، نام لوازم آرایش مک (Mac) است. برندی که از سال ۱۹۸۴ تا کنون بر سر زبان‌هاست. لوازم آرایش مک توسط دو کانادایی به نام فرانک توسکان (Frank Toskan) که آرایشگر و عکاس حرفه‌ای بود و فرانک آنجلو (Frank Angelo) که مدیر سالن زیبایی بود، در تورنتو متولد شد. آن دو متوجه شدند که محصولات لوازم آرایش چقدر محدود است و نمی‌تواند نیاز زنان مدرن را پاسخ دهد!

فرانک توسکان برای اولین بار شروع به طراحی لوازم آرایش خاص کرد تا خلأ نبود رنگ و طرح که در عکاسی احساس می‌کرد را از بین ببرد و لوازم آرایشی تولید کند که زیر حرارت نورپردازی استودیوهای عکاسی دوام بیاورند. این محصولات آرایشی در اصل فقط برای استفاده حرفه‌ای‌ها تولید می‌شد اما چیزی نگذشت که محبوبیت آن‌ها طوری زیاد شد که خط تولید برای فروش در فروشگاه‌ها نیز راه افتاد. مشتریان اول میک‌آپ آرتیست‌ها، مدل‌ها و عکاسان و سپس طراحان بودند. با هر رنگ و با هر مجله‌ای که بیرون می‌آمد، محبوبیت و معروفیت‌ لوام آرایش مک بیشتر می‌شد. بعد از موفقیت مک و فوت یکی از فرانک‌ها، کمپانی تولید کننده لوازم آرایش Estée Lauder سهام آن را خرید و سرعت بزرگ شدن برند مک را چندین برابر کرد.

چه چیزی باعث موفقیت لوازم آرایش مک تا این اندازه شد

لوازم آرایش مک

یکی از دلایل اخلاقیات آن‌هاست. شعار مک “.All ages. All races. All sexes” است. دلیل دیگر تنوع و رنگ‌های محصولات آن‌هاست و در نظر گرفتن سلیقه جوان‌ترها. مک همچنین در خیریه‌های زیادی شرکت می‌کند و برای آن‌ها کمپین‌های بسیار موفقی راه می‌اندازد.

رژ لب مک

رژ لب مک

 

همه لوازم آرایش مک معروف و پرطرفدار هستند اما شاید چیزی که همه دنیا مک را با آن می‌شناسند، رژلب مک باشد. رژ لب مک با تنوع رنگی بی‌نظیر خود کلکسیونی از افراد مشهور و سلبریتی را در جمع مشتریان خود جمع کرده است. سلبریتی‌های معروفی مثل مدونا، ریحانا برای مک تبلیغ کردند و به جهانی شدن تصویر آن کمک کردند. یکی از محبوب‌ترین‌ رژها، رژ لب‌ قرمز مات مک بود که در تمام تبلیغات و عکاسی‌های مدلینگ از آن استفاده می‌شد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه