اولین محصول Nextbit شهریور ماه رونمایی می‌شود

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شرکت نرم‌افزاری Nextbit‌ با همکاری کارمندان سابق گوگل، اپل، آمازون و HTC فعالیت می‌کند.‌ این شرکت قصد دارد از این پس به‌عنوان یکی از توسعه‌دهندگان موبایل هم فعالیت کند. براین اساس به‌نظر می‌رسد Nextbit قصد دارد در تاریخ ۱۰ شهریور (اول سپتامبر) نخستین گوشی هوشمند اندرویدی خود را رونمایی و عرضه کند.
به‌نظر می‌رسد شرکت Nextbit قصد دارد اولین گوشی هوشمند اندرویدی خود را در تاریخ ۱۰ شهریور (اول سپتامبر) به‌صورت رسمی معرفی و در بازار عرضه کند.
تام موس (Tom Moss) مدیر اجرایی Nextbit در مصاحبه با وب‌سایت CNET اعلام کرده، این شرکت قصد دارد در دستگاه هوشمند خود از مشخصات و جزییات سخت‌افزاری قابل قبولی بهره بگیرد و آن را با قیمتی حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار عرضه خواهد کرد. در واقع به‌نظر نمی‌رسد اولین گوشی هوشمند شرکت Nextbit‌ محصول قدرتمندی باشد، اما احتمالا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و سرویس‌های مبتنی برفضای ابری در آینده، عملکرد بهتری را برای آن همراه خواهد داشت. همچنین به‌گفته مایک چان (Mike Chan)، مدیر بخش تکنولوژی Nextbit، گوشی تولید شده این شرکت در طول زمان با توجه به بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری، عملکرد بهتری خواهد داشت. او همچنین افزوده است که Nextbit روی دستگاهی متمرکز است که با شما سازگاری خواهد داشت.
nextbitt
لازم به ذکر است که معنی دقیق این جمله هنوز برای خریداران شفاف نیست، اما به‌نظر می‌رسد باید منتظر محصولی شبیه به سیستم‌عامل Fire OS شرکت آمازون مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید باشیم. پیش از این هم اخباری مبنی بر یک قابلیت نرم‌افزاری جالب در دستگاه اندرویدی شرکت Nextbit منتشر شده بود. براساس این اخبار وقتی شما با برنامه‌ای در این گوشی کار می‌کنید در هر زمان که خواستید می‌توانید کار را ذخیره کرده و ادامه کار را از همان نقطه ذخیره شده روی دستگاه دیگری آغاز کنید. به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد محصولی فراتر از کپی کردن ویژگی‌های موجود در گوشی‌های هوشمند را انجام دهد تا بتواند بازار را برای ارایه محصولات بیش‌تر خود به چالش بکشد. در حال حاضر سهام شرکت HTC به‌شدت افت کرده، سامسونگ به سوددهی پیش‌بینی شده‌ی خود نرسیده و شرکت وان‌پلاس همچنان گوشی‌های رده‌بالای کمی را طراحی و عرضه می‌کند؛ این در حالی است که شرکت‌های چینی مانند هوآوی، شیائومی و ZTE درآمد قابل توجهی از بخش توسعه گوشی‌های هوشمند دارند. براین اساس شرکت Nextbit برای اثبات خود و محصولات این شرکت باید کاری متفاوت انجام دهد، البته نظر می‌رسد این کمپانی در حال حاضر هم به منحصر به‌فرد بودن خود اطمینان دارد.
منبع: The Verge
راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه