اولین نشانه‌ها از نکسوس جدید شرکت ال‌جی

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات درباره مدل جدید از گوشی‌های نکسوس بسیار زیاد است. در مدت اخیر شایعات به‌این موضوع اشاره کرده‌اند که امسال دو نکسوس مختلف راهی بازار می‌شوند که یکی از آن‌ها توسط شرکت هوآوی و دیگری توسط شرکت ال‌جی ساخته می‌شود.

 

به‌تازگی تصویری از نکسوس جدید منتشر شده که شرکت ال‌جی سازنده آن است.

براساس این شایعات، شرکت ال‌جی قصد ندارد گوشی نکسوس جدید را بر پایه‌ی مشخصات سخت‌افزاری گوشی G4 تولید کند و این احتمال وجود دارد که در این گوشی از یک دوربین دوگانه ۳D استفاده شده باشد. همچنین به‌نظر می‌رسد که این شرکت از سنسور تشخیص اثر انگشت برای نکسوس جدید استفاده کرده باشد. جدیدترین خبرها درباره نکسوس شرکت ال‌جی به منتشر شدن تصویری از این گوشی اشاره می‌کنند. این تصویر که تنها رندری از این محصول به‌حساب می‌آید اطلاعات جالبی را به‌نمایش درآورده‌ است. دو دایره در پشت این گوشی قرار دارد که به احتمال زیاد مربوط به دوربین دوگانه این گوشی می‌شود. همچنین درکنار این دو دایره مکان قرار گرفتن فلش را مشاهده خواهید کرد. البته این احتمال وجود دارد که این رندر براساس شایعات منتشر شده به وجود آمده باشد و حتی ممکن است که ال‌جی این رندر را تغییر داده باشد و مدل نهایی با این تصاویر متفاوت باشد.

nexus-mag1

شایعات مختلف به این موضوع اشاره می‌کنند که شرکت ال‌جی و هوآوی قصد دارند دو مدل جدید از خانواده گوشی‌های نکسوس را در اواسط مهرماه معرفی کنند. به احتمال زیاد هر دوی این گوشی‌ها با اندروید M عرضه می‌شوند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه