اولین نگاه به ظاهر جدید پلی استور گوگل

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پلی استور گوگل

یکی از مهندسان نرم‌افزار گوگل، تصاویری از طراحی جدید پلی استور گوگل در صفحه‌ی رسمی‌اش در گوگل پلاس منتشر کرد.

ظاهر جدید پلی استور نونوار و انیمیشن‌هایش جذاب‌تر شده است.

یکی از مهندسان نرم‌افزار گوگل تصاویری منتشر کرده که نشان می‌دهد پلی استور گوگل به زودی شکل و شمایل جدیدی خواهد گرفت. «کریل گروچنیکوف»، مهندسی که این تصاویر را در حساب گوگل پلاس خود پست کرده، شش سال است که روی این پلت‌فرم کار می‌کند و حالا به تیم دیگری در شرکت منتقل می‌شود. در این تصاویر، طراحی پلی استور دستخوش تغییر زیادی نشده، اما مطمئنا ظاهر آن نونوار و انیمیشن‌هایش جذاب‌تر شده است.

به نظر می‌رسد پلی استور به دو بخش اصلی «برنامه و بازی» و «سرگرمی» تقسیم خواهد شد. با این حساب، این دو دسته‌ی مهم جایگزین شش دسته‌ی فعلی پلی استور مثل برنامه، بازی، فیلم و تلویزیون، موسیقی، کتاب و اخبار خواهند شد. ظاهرا این نسخه‌ی جدید زبان‌هایی را هم که از راست به چپ خوانده می‌شوند، پشتیبانی می‌کند، زیرا گروچنیکوف تصاویری از پلی استور را به زبان عبری منتشر کرد.

طراحی جدید پلی استور

هنوز مشخص نیست که کاربران اندروید کی می‌توانند از طراحی جدید بهره ببرند، اما احتمالا نیازی نیست زیاد صبر کنند، زیرا گروچنیکوف در پستش از هشتگ soon# به معنی به زودی استفاده کرده بود. البته او از هشتگ uhhnggngyeh# هم استفاده کرد که معلوم نیست دقیقا منظورش چه بوده است. در ادامه می‌توانید تصاویر را ببینید. اولین تصویر، تکامل پلی استور را  (که قبلا اندروید مارکت بود) در طول سال‌‌ها نشان می‌دهد.

تکامل گوگل پلی

اینترو گوگل پلی

گوگل پلی

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: +Google

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه