اولین پوسترهای فیلم سینمایی Warcraft منتشر شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی World of Warcraft پرطرف‌دارترین و عظیم‌ترین بازی نقش‌آفرینی آن‌لاین کلان (MMORPG) است که توسط شرکت Blizzard طراحی و توسعه داده شده است.

استودیوی فیلم‌سازی Legendary Picture اخیرا پوسترهایی از فیلم سینمایی بازی پرطرف‌دار Warcraft را در رویداد Comic-Con سن‌دیگو نمایش داده است.

دنیایی که در این بازی خلق شده است، به طرز وصف‌ناپذیری وسیع و بزرگ بوده و در آن بازی‌کننده می‌تواند به واسطه ی شخصیت‌هایی که به سلیقه‌ی خودشان طراحی و ساخته‌اند، درون بازی با دیگر کاربران ارتباط برقرار کند. تعداد کاربران این بازی در زمان اوج خود به ۱۲.۵ میلیون نفر رسیده بود که این میزان در مقایسه با دیگر بازی‌های آن‌لاین، رقم بسیاری بالایی به حساب می‌آید. در حال حاضر World of Warcraft در حدود ۷ میلیون کاربر آنلاین دارد.

از سال ۲۰۰۶ میلادی شرکت‌های Legendary Pictures و Blizzard اعلام کردند که با هم در ساخت فیلمی سینمایی Warcraft همکاری خواهند کرد. حدود نه سال است که این فیلم در مرحله‌ی تولید قرار دارد و طی این سال‌ها با مشکلات و فراز و نشیب‌های بسیاری مواجه شده. کارگردانی این فیلم بارها به دلایل مختلفی به افراد گوناگونی واگذار شد که از میان آنها می‌توان به نام «سم ریمی» (Sam Raimi) اشاره کرد که مجموعه فیلم‌های گیشه‌ای مرد عنکبوتی ۱، ۲ و ۳ را در کارنامه‌ی خود دارد. اما بالاخره Legendary Pictures پس از پشت سر گذاشتن تمام این مراحل، تاریخ دقیق اکران فیلم سینمایی Warcraft را به کارگردانی «دانکن جونز»، اعلام کرد که نوزدهم تیر سال بعد خواهد بود. همچنین، رویداد Comic-Con در سن‌دیگو فرصت مناسبی برای این استودیوی فیلم‌سازی بود تا پوسترهایی از فیلم جدیداش را به معرض نمایش بگذارد.

wow1 wow2

در یکی از این پوستر‌ها مردی با لباس جنگی که فرمانده‌ی سپاه عظیمی از جنگ‌جویان شهر Stormwind است، در مرکزیت قرار دارد. طرف‌داران بازی آن‌لاین World of Warcraft سال‌هاست که منتظر فیلم سینمایی براساس بازی محبوب‌شان هستند و به این ترتیب فعلا می‌توانند با همین پوسترها تشنگی خود را رفع کنند تا این که اطلاعات یا تصاویر بیشتری از این فیلم منتشر شود.

منبع: AllGamesBeta

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه