اولین پوستر قسمت بعدی فیلم بیگانه منتشر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اولین پوستر قسمت بعدی مجموعه فیلم‌های «بیگانه» (Alien) منتشر شده است. در کنار انتشار اولین پوستر از فیلم Alien: Covenant، تاریخ اکران این فیلم هم‌چنین به جلو افتاده است. طبق خبری که منتشر شده، این فیلم علمی-تخیلی ترسناک، قرار است در ماه می سال آینده‌ی میلادی اکران شود. پیش از این، اکران فیلم Alien: Covenant برای سه ماه بعد، یعنی ماه آگوست برنامه‌ریزی شده بود.

این طور که به نظر می‌رسد، مراحل ساخت قسمت بعدی بیگانه بسیار خوب پیش می‌رود. در ابتدا قرار بود فیلم را در اکتبر سال ۲۰۱۶ ببینیم، اما استودیوی سازنده‌ی این فیلم، اکران آن را برای ماه آگوست تنظیم کرد. در حال حاضر هم می‌بینیم که اکران Alien: Covenant سه ماه به جلو افتاده است.

alien-covenant

ریدلی اسکات به هنگام ضبط Alien: Covenant

قرار است سازنده‌ی اولین قسمت مجموعه‌ی بیگانه، یعنی خود «ریدلی اسکات» (Ridley Scott)، فیلم Covenant را بسازد. اسکات پیش‌درآمد مجموعه فیلم‌های بیگانه یعنی فیلم «پرومتئوس» (Prometheus)‌ را هم خودش ساخته بود. بازیگران فیلم پرومتئوس یعنی «مایکل فاسبندر» و «نومی راپیس» هم در فیلم Covenant حضور دارند.

فاسبندر یکی دو ماه پیش گفت که در فیلم Covenant دو نقش بازی می‌کند؛ یکی نقش «دیوید»، ربات فیلم پرومتئوس و هم‌چنین یک ربات جدید. این ربات جدید، «والتر» نام دارد. فاسبندر به این موضوع اشاره کرده بود که فیلم Alien: Covenant به ریشه‌های این مجموعه بازمی‌گردد و ترسناک است.

alien-covenant-poster

‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. طاها

    ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷ اشتباه ننوشتید

  2. amir

    پس یارو بازیگر زنه چی؟؟اسمش یادم رفته.شخصیت اصلی تو چهارتای قبلی بودش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه