اپل، برنده‌ی اصلی جوایز جشنواره Cannes Lions شد

۴ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
جشنواره Cannes Lions

جشنواره Cannes Lions هر سال به مدت یک هفته، در هجده حوزه مختلف از قبیل ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی، طراحی محصول، رسانه‌های آنلاین و سرگرمی در فرانسه برگزار می‌شود. این جشنواره امسال هم در تاریخ هجدهم ماه جون آغاز و پس از پنج روز با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز به کار خود پایان داد. این جشنواره که با نام Cannes Lions International Festival of Creativity یا جشنواره‌ی موفقیت شیرهای کن شناخته می‌شود با سابقه‌ای نسبتا طولانی بزرگ‌ترین گردهمایی شرکت‌های پیشرو و خلاق در زمینه‌ی فناوری و تبلیغات محسوب می‌شود.

شرکت اپل توانست با کسب دو جایزه‌ی بزرگ و بیش از بیست جایزه‌ی فرعی برای محصولات ارائه شده در جشنواره Cannes Lions، برنده‌ی اصلی این جشنواره در سال ۲۰۱۸ باشد.

شرکت امریکایی اپل در طول تاریخ این جشنواره که امسال از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ ماه جون در فرانسه برگزار شد، همواره حضور پررنگی داشته است، اما امسال این شرکت توانست یکی از قوی‌ترین نمایش‌های خود را در جشنواره Cannes Lions به نمایش بگذارد. شاید برای بسیاری این رویداد ناشناخته باشد، اما برای شرکت‌های خلاق در زمینه‌ی تبلیغات و فناوری حضور سالانه در این نمایشگاه اتفاقی مهم محسوب می‌شود. اپل امسال توانست دو جایزه از جوایز مهم و اصلی این جشنواره را به خانه ببرد. این دو جایزه به خاطر برنامه‌ی پیشروی این شرکت برای فروش محصولات و تبلیغ ویدیویی که اسپایک جونز، کارگردان مطرح امریکایی برای محصول جدید اپل، یعنی HomePod ساخته است به اپل اهدا شد. این ویدیو که از زمان انتشار در یوتیوب بیش از سیزده میلیون بار دیده شده، توانست دو شیر طلایی، دو شیر نقره‌ی و یک شیر برنزی را هم از آن خود کند. این ساخته‌ی اسپایک جونز، توانست مانند دیگر آثار این کارگردان محبوبیت زیادی را کسب کرده و برای چندین جایزه‌ی دیگر هم نامزد شود. این تبلیغ که با نام «به خانه خوش آمدی» (Welcome Home) شناخته می‌شود، پیش از این جایزه‌ی advertising excellence award را از موسسه‌ی امریکایی طراحان حرفه‌ای (AICP) دریافت کرده بود کرده بود.

برنامه‌ی پیشروی شرکت اپل برای فروش محصولاتش در سراسر جهان که با نام Today at Apple شناخته می‌شود، موضوع داغ جشنواره Cannes Lions امسال بود. در روز چهارشنبه، معاون ارشد بازرگانی شرکت اپل، با حضور در نشست خبری رسمی جشنواره، برنامه‌ی شرکت را برای پیشبرد اهداف بازرگانی و کسب موفقیت در برنامه‌های آینده شرح داد. در روز پایانی جشنواره، اپل توانست دو جایزه‌ی بزرگ را در زمینه‌های تجربه‌ی برند و تجربه‌ی مشارکت فعال کاربران کسب کند. با نگاهی به لیست جوایز و نامزدی محصولات ارائه شده از سوی اپل در این جشنواره، می‌توان این شرکت امریکایی را برنده‌ی اصلی جشنواره Cannes Lions در سال ۲۰۱۸ دانست.

منبع: ۹to5mac

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه