اپلیکیشن جدید مایکروسافت به کمک افراد کوررنگ می‌آید

۶ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تکنولوژی همیشه راه‌های جدیدی برای درمان بیماری‌ها دارد. یکی از این بیماری‌ها کوررنگی است. مشکلی که افراد مختلفی با آن روبه‌رو هستند و به واسطه‌ی آن نمی‌توانند متوجه برخی از رنگ‌ها بشوند. حالا مایکروسافت اپلیکیشنی طراحی کرده که به کمک افراد کور رنگ می‌آید.

این برنامه در حال حاضر برای سیستم عامل iOS عرضه شده و باعث می‌شود که افراد کور رنگ بتوانند طیف بیشتری از رنگ‌ها را ببینند. این اپلیکیشن برای افرادی مناسب خواهد بود که از سرخ‌کوری، سبزکوری یا آبی‌کوری  رنج می‌برند. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که برنامه‌ی جدید مایکروسافت توسط دوتن از مهندسان این شرکت طراحی شده که یکی از آن‌ها به کوررنگی دچار است.

این برنامه در قسمت دوربین به کمک کاربران می‌آید و باعث می‌شود که افراد کور رنگ بتوانند رنگ‌ها را بهتر ببینند و راحت‌تر متوجه رنگ‌ها بشوند. این اپلیکیشن می‌تواند در انتخاب لباس، هدیه، خرید گل و کارهای مختلفی که رنگ در آن ها نقش دارد به کاربران کمک کند.

برنامه‌ی جدید مایکروسافت Color Binoculars نام دارد که فعلا برای سیستم عامل iOS عرضه شده و نمی‌دانیم که در چه تاریخی برای اندروید و ویندوز فون منتشر خواهد شد.

دانلود از اپ استور

منبع: Digital Trends

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه