بهترین دستیار برای مدیریت کارها؛ نگاهی به اپلیکیشن واندرلیست

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حتما به یاد دارید که پیش از این در دیجی‌کالا مگ اپلیکیشن‌های Any.Do و Todoist را به طور کامل نقد و بررسی کرده بودیم. هر کدام از این اپلیکیشن‌ها مزایای خاص خود را دارند، ولی اگر یک بار از اپلیکیشن Wunderlist استفاده کنید دیگر به سراغ آن‌ها نخواهید رفت. تمام این اپلیکیشن‌ها به طور ویژه برای این طراحی شده‌اند تا مانند یک دستیار به ما در مدیریت کردن کارها و وظایف مختلف کمک کنند. در اپلیکیشن واندرلیست می‌توانید کارهای خود را در لیست‌های مجزایی مانند وظایف کاری، کارهای شخصی یا هر دسته‌بندی دلخواه دیگری قرار دهید. یکی از مهم‌ترین برتری‌های اپلیکیشن واندرلیست این است که بر خلاف اکثر اپلیکیشن‌های مشابه، تقریبا تمام امکانات ضروری در نسخه‌ی رایگان هم آن فعال است. برای مثال می‌توانید برای یک وظیفه روز و ساعت خاصی را به عنوان یادآوری تعیین کنید، برای هر وظیفه وظایف فرعی دیگری بسازید، متن و فایلی را به یک وظیفه ضمیمه کنید و حتی لیست‌هایی گروهی برای انجام کارهای مشترک با دیگران بسازید. علاوه بر این اپلیکیشن واندرلیست امکان تولید کردن لیست‌های خودکاری مانند کارهای مهم، کارهای روز و کارهای هفته را هم دارد. این اپلیکیشن از نظر پشتیبانی کردن از پلتفرم‌های مختلف هم اکوسیستمی بسیار غنی دارد. از واندرلیست می‌توانید روی گوشی‌های اندرویدی، آیفون، آیپد، ویندوز، ویندوزفون، مک‌بوک، اپل واچ و وب استفاده کنید. همگام‌سازی ابری اپلیکیشن واندرلیست کمک می‌کند هر جایی که هستید به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

‌‌‌‌

دانلود از گوگل پلی

دانلود از کافه بازار

دانلود از اپ استور

دانلود از ویندوز استور

دانلود برای ویندوز

دانلود برای مک

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar تورک اوغلو

    سلام بنده نمیتونم تو واندر لیست اکانت بسازم و ثبت نام کنم
    وقتی ایمیلم رو وارد میکنم
    An unexpected and unhandled nerror has occurred
    این پیام رو میاره
    ممنون میشم کمکم کنید

  2. Avatar SinaJEE

    این برنامه راست چین نوشتن و ساپورت نمی‌کنه و از این نظر اصلا خوب نیست.

  3. Avatar محسن

    فکر میکنم اپلیکیشن های بسیار بهتری از واندرلیست هم وجود داره و این نرم افزار به هیچ وجه بهترین در نوع خودش محسوب نمیشه !

    کاش نرم افزار Tracking Time رو که بنظرم یکی از قدرتمند ترین برنامه های سازمان دهنده هست رو برای معرفی انتخاب میکردید ؛به هر حال ممنون از شما .

  4. Avatar مهدی

    google keep 🙂

    1. Avatar SinaJEE

      گوگل کیپ یک اپلیکیشنی هست برای نُت برداری و با این اپلیکیشن متفاوت هست. اما خوبه دیجی مگ گوگل کیپ وهم معرفی کنه.

      1. Avatar مهدی

        google keep ????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه