اپل بی سروصدا قیمت iPad Pro را بالا برد

۲۲ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

زمان زیادی از رونمایی محصولات جدید اپل نمی‌گذرد. این شرکت در یک کنفرانس آیفون‌های جدید خود را به همه نشان داد. اپل در بین این همه سر و صدای زیادی که برای دو گوشی iPhone 8 و iPhone X راه افتاده، بدون اینکه حرفی بزند، قیمت تبلت آیپد پرو را بالا برده است.

قیمت آیپد پرو در تمام مناطق دنیا بالا رفته است.

دو مدل ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی آیپد پرو هر دو قیمت‌شان ۵۰ دلار افزایش پیدا کرده است. بر و بچه‌های وب‌سایت MacRumors برای اولین بار این موضوع را دیروز کشف کردند. مدل ۱۰.۵ اینچی آیپد پرو در خرداد ماه با دو قیمت ۷۵۰ و ۹۵۰ دلار به ترتیب برای مدل‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی وارد بازار شده بود. این دو قیمت در حال حاضر به ۸۰۰ دلار و ۱۰۰۰ دلار افزایش پیدا کرده‌اند؛ طوری که اگر دیروز قصد داشتید همین آیپدها را بخرید، هزینه‌ی کمتری را نسبت به امروز پیدا می‌کردید.

قیمت دو مدل ۴G این تبلت هم افزایش پیدا کرده است و به جای ۸۸۰ دلار و ۱۰۸۰ دلار باید ۹۳۰ دلار و ۱۱۳۰ دلار پرداخت کنید.

این موضوع فقط هم در امریکا روی نداده و قیمت‌ها در اروپا و استرالیا هم بالا رفته است. برای مثال قیمت آیپد پرو در انگلستان از ۷۰۹ پوند به ۷۶۹ پوند افزایش پیدا کرده است.

اگر می‌خواهید یک آیپد پرو بخرید، بهتر است که همین حالا دست به کار شوید، چون بدون شک قیمت‌ها بالا خواهند رفت.

منبع: MacRumors

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سامان

    این به نظرم سوء استفاده از شرایطیه که با ورود گوشی های بالای ۱۰۰۰ دلار پیش اومده. ۵۰ دلار نه برای ما، و نه برای یک امریکایی پول قابل چشم پوشی ای نیست. اونا که تحریم نشدن! یا کارخونه هاشون تو چین تعطیل نشدن که هزینه ساختشون بیاد بالا!
    “احترام به حقوق مصرف کننده”

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه