اپل تالار سخنرانی بیل گراهام را برای کنفرانس WWDC 2016 آماده می‌کند

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کنفرانس WWDC 2016

مراسم کنفرانس WWDC 2016 اپل امشب برگزار می‌شود. اپل تالار سخنرانی «بیل گراهام» (Bill Graham) را با بنرهای بزرگی تزیین کرده تا برای کنفرانس آماده باشد. این اولین بار است که اپل تالار سخنرانی بیل گراهام را برای نطق اصلی‌اش انتخاب کرده است.

مراکز گردهمایی که اپل انتخاب می‌کند هر سال با بنرها و لوگوهای مختلفی تزیین می‌شود که با برنامه‌های اپل برای مراسم همخوانی دارد. این شرکت برای چند روز آینده هم مرکز گردهمایی Moscone West را آماده می‌کند و احتمالا لوگوهایی از iOS 10 و سیستم عامل OS X 10.12 را به نمایش می‌گذارد. این مرکز هم‌زمان با برگزاری مراسم آماده خواهد بود.

نطق اصلی اپل در تالار بیل گراهام صورت می‌گیرد و طی چند روز بعد از کنفرانس هم جلسات توسعه‌دهندگان و ورک‌شاپ‌ها در مرکز Moscone West برگزار می‌شود. این بار اپل می‌خواهد از تالار مهم بیل گراهام برای نطق اصلی‌اش استفاده کند. چون این تالار ظرفیت بسیار بیشتری در مقایسه با تالارهای قبلی دارد. بنابراین احتمالا افرادی بسیاری زیادی در این مراسم حضور خواهند داشت.

انتظار داریم اپل در WWDC 2016 سیستم عامل‌های iOS 10، tvOS 2، watchOS 3 و نسخه‌ی بعدی OS X را معرفی کند. به احتمال زیاد OS X به چیزی شبیه به macOS تغییر نام پیدا می‌کند. این حرکت کاملا منطقی به نظر می‌رسد چون در این صورت نام آن با دیگر سیستم‌های عامل این شرکت هماهنگ می‌شود. تاکنون شایعاتی شنیده‌ایم که سیری (Siri) به کامپیوترهای شخصی مک هم راه پیدا می‌کند. احتمالا سرویس استریم موسیقی این شرکت هم کاملا از نو طراحی می‌شود.

مراسم WWDC 2016 امشب ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود. دیجی‌کالا مگ این مراسم را به صورت زنده پوشش می‌دهد. بنابراین منتظر پوشش خبری زنده‌ی این کنفرانس باشید.

 منبع: WCCF Tech

E3_News

????? ?????? ???? ???? ??<

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. فرهاد

    خاطر نشان می سازد مایکروسافت ابتکار هوشمندانه ای را برای کنفرانس بزرگ توسعه دهنگان فردا اپل به خرج داده است تا توجه همه را به سوی خود جلب کند. توسعه دهنگان، پس از کنفرانس فردا اپل می توانند به صورت رایگان به مهمانی که مایکروسافت با صرف غذا و نوشیدنی برای آنها تدارک دیده است، بپیوندند.مایکروسافت میزبان مراسمی است که برای توسعه دهندگان iOS تدارک دیده شده است، آن هم پس از کنفرانس توسعه دهنگان اپل. آن ها در ساختمان پشتی محل کنفرانس اپل، مکانی را تدارک دیده اند تا در مورد آینده برنامه های کاربردی با توسعه دهنگان iOS و OS X سخن بگویند.
    االبته هدف مایکروسافت از این مهمانی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ مانند آشنایی توسعه دهندگان با مجموعه برنامه های این شرکت برای پلتفرم iOS و یا ترغیب آن ها برای انتشار برنامه هایشان برای سیستم عامل ویندوز، اما احتمالی که وجود دارد این است که مایکروسافت می خواهد تا توسعه دهندگان را با بستر زامارین بیش از پیش آشنا کند. شرکتی که مجموعه ای از ابزارها را برای توسعه برنامه های مورد نظر توسعه دهندگان فراهم می کند. زامارین توسعه دهنگان را ترغیب می کند تا آن ها برنامه های خود را به صورت کراس پلتفرم انتشار دهند که این میتواند پیروزی بزرگی برای مایکروسافت باشد. این مسئله نشان گر این است که توسعه دهندگان iOS بیشتری بابت سرویس های زامارین پول پرداخت می کنند و راه آسان تری برای انتشار برنامه های خود برای ویندوز در پیش دارند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه