اپل عرضه‌ی هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ را عقب انداخت

۱۹ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل با معرفی آیفون ۷ و هدفون‌های بی‌سیم آن که AirPods نام داشتند، هیجان خاصی را در بین کاربران ایجاد کرد. هدست‌های بی‌سیم آیفون ۷ همزمان با این گوشی راهی بازار نشدند و کاربران باید چند وقت برای خرید آن‌ها صبر می‌کردند؛ اما به نظر می‌رسد این افراد باز هم باید برای داشتن این هدست‌ها صبر کنند. شرکت اپل امروز رسما اعلام کرد که عرضه‌ی AirPods را به عقب انداخته و این محصولات با تاخیر به دست مردم می‌رسند.

اپل گفته که این محصول هنوز به زمان بیشتری برای ساخت نیاز دارد و به همین دلیل فعلا راهی بازار نمی‌شود. قبلا گفته شده بود که هدست‌های بی‌سیم در اواخر مهر ماه یا اوایل آبان ماه راهی بازار می‌شوند، اما بنا به گفته اپل این محصولات دیرتر به فروش می‌رسند. افرادی که مدل‌های آزمایشی این هدست‌ها را در اختیار داشتند به وجود مشکلات مختلفی اشاره کردند و به نظر می‌رسد که این مشکلات باعث شده تا عرضه‌ی AirPods با تاخیر مواجه شود.

هنوز اطلاعات بیشتری از تاخیر این محصول منتشر نشده و باید منتظر اطلاعات بیشتر و تاریخ عرضه‌ی جدیدتر آن باشیم. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که هدست‌های بی‌سیم آیفون ۷ با قیمت ۱۶۰ دلار به‌فروش می‌رسند.

منبع: Phonearena

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar فرنیان

    در صورت امدن هدفون ها بی سیم کار کاربران نیز راحتتر خواهد بود ضمن اینکه حمل و نقل ان اسان تر و مراقب و نگهداری از ان
    سهلتر از با سیم میباشد

  2. Avatar Next is Now

    ۱۶۰ دلار پول بدی ۳،۴ ماه هم منتظر بمونی که آخرش یه هدفون نصیبت بشه تا تاوان حذف مضحک جک هدفون رو بدی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه