اپل مشغول ساخت یک ایرپاد ضد آب است

۴ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل برنامه دارد هدفون‌های «ایرپاد» (Airpod) را هم ارتقا دهد و مدل‌های جدیدی از آن عرضه کند. طبق گزارشی که خبرگزاری بلومبرگ منتشر کرده است، این ارتقا شبیه به آیفون‌ها خواهد بود و روند «تیک و تاک» را دنبال خواهد کرد. ظاهرا تیم سازنده‌ی اسپیکر هوم‌پاد تعدادی نمونه‌ی اولیه‌ی جدید از ایرپاد ساخته است. یکی از نمونه‌های اولیه، چیپ‌ست قوی‌تری برای اتصال بهتر بی‌سیم دارد و یک نمونه‌ی دیگر، کاملا ضد آب است.

بلومبرگ می‌گوید که مدل ضد آب تا سال ۲۰۱۹ آماده عرضه نخواهد شد.

طبق اطلاعات منتشر شده مدل جدید ایرپاد قرار است همیشه به فرمان‌های صوتی شما گوش دهد. در حال حاضر باید روی هدفون‌ها ضربه بزنید تا Siri را فعال کنید، ولی مدل‌های جدید همیشه به صدای شما گوش می‌دهند تا عبارت Hey, Siri را بشنوند؛ درست مثل یک آیفون یا اسپیکر هوم‌پاد.

بلومبرگ می‌گوید که مدل ضد آب تا سال ۲۰۱۹ آماده عرضه نخواهد شد، ولی مدلی که Siri در آن با فرمان صوتی فعال می‌شود برای سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است.

نمی‌دانیم آیا مثل دیگر محصولات اپل، وقتی مدل‌های جدید ایرپاد عرضه می‌شوند، مدل‌های قدیمی‌تر با کاهش قیمت در بازار باقی خواهند ماند، یا اپل تمام و کمال قید تولید آن‌ها را می‌زند.

بلومبرگ می‌گوید که برنامه‌های اپل برای عرضه‌ی مدل‌های ارتقا یافته‌ی ایرپاد ممکن است به این زودی‌ها محقق نشود و عرضه‌ی مدل‌های جدید به عقب بیافتد.

منبع: Engadget

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه