اپل: مشکل استفاده آیفون ۱۰ در سرما را حل می‌کنیم

۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ایم که آیفون ۱۰ مشکلی عجیب پیدا کرده است: صفحه‌ی نمایش این گوشی در هوای سرد عکس‌العملی صحیح به تاچ نشان نمی‌دهد. اپل گفته است که از این موضوع خبر دارد و به زودی یک بروزرسان نرم‌افزاری برای حل این مشکل عرضه خواهد کرد.

گوشی در هوای حدود صفر درجه سلسیوس پس از دریافت فرمان‌ها، چند ثانیه‌ای هنگ می‌کند.

برای اولین بار گزارش‌هایی از این مشکل را در فروم آیفون رددیت شنیدیم. افراد گفته بودند که گوشی در هوای حدود صفر درجه سلسیوس پس از دریافت فرمان‌ها، چند ثانیه‌ای هنگ می‌کند.

اپل به خبرگزاری The Loop طی بیانیه‌ای گفته است: «خبر داریم که صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۰ پس از تغییرات ناگهانی دمای هوا پس از تاچ به مشکل برمی‌خورد. پس از چند ثانیه صفحه دوباره درست می‌شود. این مشکل در بروزرسان نرم‌افزاری بعدی حل خواهد شد.»

برخی افراد گفته‌اند که مشکل از سنسور Face ID است و زمانی پیش می‌آید که از داخل خانه، به بیرون می‌روید. کاربران دیگری هم گفته‌اند که اپل در وب سایت رسمی خود گفته است که باید از گوشی در دمای ۳۲ تا ۹۵ درجه استفاده کنید و به همین دلیل است که گوشی مشکل پیدا می‌کند.

اپل ظاهرا می‌خواهد که این موضوع زیاد در رسانه‌ها بازتاب پیدا نکند، وگرنه سابقه ندارد این شرکت این قدر سریع به یک مشکل پاسخ رسمی دهد.

منبع: The Verge

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ساسان

    اون از آیفون ٨ که باتریاشون باد میکنه اینم از آیفون ایکس که باید گرم بشه تا کار کنه. خیلی خوشم اومد دمتون گرم

  2. Avatar Ali.S

    اپل داغون ترین گوشیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه