اپل مشکل صفحه‌نمایش آیفون ۱۰ در سرما را حل کرد

۲۶ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
اپل مشکل از کار افتادن صفحه‌نمایش آیفون ۱۰ در سرما را حل کرد

امسال عرضهی آیفون ۱۰ و آیفونهای ۸ و ۸ پلاس برای اپل خالی از دردسر نبود. بسیاری از کاربران به مشکلات عجیب و غریبی برخوردند که برخی از آنها جدیتر از مابقی هستند. یکی از این مشکلات که هفته گذشته آن را گزارش داده بودیم این بود که تاچ صفحه نمایش آیفون ۱۰ در برخورد ناگهانی با هوای سرد به طور موقت از کار میافتد و به لمس پاسخ نمیدهد. اپل در آن زمان به سرعت اعلام کرد که این مشکل را با انتشار یک بهروزرسانی نرمافزاری در آینده حل خواهد کرد. ولی به جز این هیچ اطلاعات دیگری در مورد مشکل از سوی اپل منتشر نشد.

حال اپل به قولش وفا و آپدیتی را برای حل مشکل صفحه نمایش آیفون ۱۰ منتشر کرده است. جالب است بدانید که iOS 11.1.2 تنها برای حل دو مشکل منتشر شده که هر دوی آنها هم به آیفون ۱۰ مربوط میشوند. این آپدیت هیچ ویژگی یا قابلیت جدیدی را در خود ندارد.

مشکل اول را که در ابتدا بیان کردیم. اما مشکل دومی که این بهروزرسانی قرار است حل کند چیست؟ بر اساس گفتههای اپل این آپدیت همچنین باید مشکل دیگری را هم حل کند که ظاهرا میتواند ویدیوها و لایو فتوهای ضبط شده با آیفون ۱۰ را دچار اعوجاج کند.

اگر جزو افرادی هستید که در حال حاضر از آیفون ۱۰ استفاده میکنند، احتمالا از شنیدن این موضوع بیشتر خوشحال میشوید که این آپدیت تنها چیزی در حدود ۳۳ مگابایت حجم دارد. پس بهتر است هر چه سریعتر به تنظیمات آیفون خود بروید و این آپدیت را نصب کنید.

متبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه