ایده‌ی جدید اپل برای هدفون از سیم‌های مغناطیسی استفاده می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ایم که قرار است نسل بعدی آیفون‌های اپل، یک صفحه نمایش OLED داشته باشد، دوربین‌اش دوتایی است و بیرون نزده و بدنه‌اش هم باریک‌تر است. حتی شایعه‌ها خبر از حذف جک هدفون روی آیفون ۷ داده‌اند. اپل هم چند روز پیش ایده‌ای را ثبت کرده است که هدفونی هیبریدی را نشان می‌دهد؛ این هدفون هم بی‌سیم و هم با سیم کار می‌کند.

نکته‌ی جالب درباره‌ی هدفون اپل، استفاده از سیم‌های آهنربایی در آن است.

هدفونی که اپل ایده‌اش را ثبت کرده، “هدفون قابل جدا شدن بی‌سیم” نام‌گذاری شده. این هدفون می‌توان سیگنال‌های صوتی را هم از داخل یک سیم معمولی و هم از طریق فرکانس‌های بی‌سیم (مثل بلوتوث) انتقال دهد.

طراحی اصلی اپل برای این هدفون چندان هم عجیب نیست. این هدفون یک جفت گوشی دارد که از طریق یک سیم اصلی به هم متصل شده‌اند. در حالی که گوشی‌ها می‌توانند به‌صورت بی‌سیم کار کنند، ‌سیم اصلی که هدست‌ها را به هم متصل کرده است، می‌تواند به یک سیم دیگر هم متصل شود. این سیم سوم را می‌توان به دستگاه‌های مختلف متصل کرد و صدا را از طریق سیم شنید.

wireless-magnetic-detachable-earbud

نکته‌ی جالب درباره‌ی هدفون اپل، استفاده از سیم‌های آهنربایی در آن است. اتصالات سیم‌های هدفون اپل با استفاده مگنت‌هایی و به راحتی به یکدیگر متصل می‌شوند. مثل اپل واچ، شارژ این هدفون هم با استفاده از همین سیم‌های آهنربایی‌اش انجام می‌شود.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. mohammad

    منتظر تقلید سامسونگ باشین

  2. مسعود

    دقیقا همینطوریه دوست عزیز در بسیاری از موارد پایه گذار هستش
    ممنون از آقای میرزایی

  3. احسان مشایخی

    اگه بعضی از دوستان ناراحت نمیشن !! باید گفت که خیلی از نوآوری های صنعت دیجیتال مدیون اپل هستند

  4. aliakbar

    ایده ی بسیار جالب و کاربردیه.بازم اپل

    1. کامران

      این طراحی اگر واقعا عملیاتی بشه خیلی خوبه … چون یکی از بدترین اشتباهات طراحیه در خودش داره….کمی فکر کنید شاید متوجه بشید….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه