اپل واچ دارید؟ از این ۵ بازی غافل نشوید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

حدود یک سالی است که از عرضه‌ی اپل واچ می‌گذرد. توسعه‌دهندگان نرم‌افزار هم این مدت را بیکار ننشسته بودند و کم و بیش بازی‌ها و نرم‌افزارهای خوبی برای ساعت هوشمند اپل ساخته‌اند.

یکی از سرگرم‌کننده‌ترین کارهایی که می‌توانید با ساعت هوشمند اپلی‌تان انجام دهید، بازی کردن است. بازی‌های کوچک و سرگرم‌کننده‌ای برای اپل واچ ساخته شده‌اند؛ بازی‌هایی که واقعا ایده‌های جالبی دارند؛ بازی‌هایی که ساخت‌شان حسابی ذهن بازی‌سازها را به چالش کشیده است.

اگر به دنبال بازی‌های درست و درمانی برای اپل واچ می‌گردید، بد نیست به لیست زیر نگاهی بیندازید. برخی از این بازی‌ها از پایه برای اپل واچ ساخته شده‌اند و برخی مینی‌گیم‌هایی برای بازی‌های آیفون هستند.

Apple Watch

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

۱. Sonic Dash 2: Sonic Boom

در حالی که بازی اصلی Sonic Dash 2 یک بازی دونده‌ی خوب برای آیفون است. در مینی‌گیم آن که برای اپل واچ عرضه شده، باید معماها و چالش‌های کوتاه و کوچکی را انجام دهید.

Sonic-Dash-2--Sonic-Boom

۲. Tamagotchi Classic

اپ «تاماگوچی» دقیقا مثل همان تخم‌مرغ‌های قدیمی است که به خاطر دارید. درست مثل قدیم، باید از یک تاماگوچی مراقبت کنید. یعنی باید در زمان های خاص به او غذا بدهید و وضعیت‌اش را بررسی کنید. یک حالت Toy Mode هم در اپ وجود دارد که آن را شبیه به تاماگوچی‌های قدیمی، پیکسلی می‌کند.

Tamagotchi-Classic-3.99

‌‌‌‌‌‌‌‌

۳. !Rules

Rules یک بازی معمایی کوچک و ساده است. بازی سه درجه‌ی سختی مختلف دارد و باید به ترتیب در آن‌ها، پازل‌های مختلفی حل کنید. انجام بیشتر پازل‌های Rules هم به بهتر شدن حافظه‌تان کمک خواهد کرد.

Rules

‌‌‌‌‌‌‌

۴. Best Fiends

بازی Best Fiends یک جورچین سه‌تایی برای آیفون است، اما در مینی‌گیم اپل واچ آن، باید در سرزمین‌های مختلفی گشت و گذار کنید. در نسخه‌‌ی اپل واچ بازی، هر از گاهی راه‌تان را انتخاب می‌کنید و تصمیم می‌گیرید با دشمنان مبارزه کنید یا از کنار آن‌ها رد شوید. هر آیتمی هم که در این نسخه جمع‌آوری می‌کنید، به نسخه‌ی آیفون بازی منتقل می‌شود.

Best-Fiends

‌‌‌‌‌‌‌

۵. Spy_Watch

بازی Spy Watch را از پایه برای اپل واچ ساخته‌اند. در بازی کنترل سازمان جاسوسی خودتان را بر عهده می‌گیرید و مثل یک مامور ویژه، با ساعت هوشمندتان، ماموریت‌های مختلفی را کنترل می‌کنید.

Spy-Watch-1.50

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. ترانه

    خیلی باحال بودن. کاش اپل واچ داشتم که بتونم Tamagotchi Classic بازی کنم

    1. فر پیتزا ریلی

      اره خیلی عالیه…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه