در اپل واچ سری۳ از تکنولوژی نمایشگر متفاوتی استفاده می‌‌شود

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل واچ (Apple Watch) برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و در سال ۲۰۱۶ دومین سری از آن وارد بازار شد. این یعنی امسال باید در انتظار سری سوم این محصول باشیم. البته در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد سری ۳ موجود نیست. با این حال، شنیده‌ها حاکی از آن است که در «اپل واچ سری ۳» از تکنولوژی نمایشگر متفاوتی استفاده خواهد شد.

بر اساس گزارشات رسیده، به نظر می‌رسد یکی از تامین‌کنندگان اصلی اپل قصد دارند تولید صفحات لمسی برای اپل واچ را متوقف کند. ظاهرا، این تامین‌کننده، این اواخر در تولید صفحات لمسی مورد نیاز، با مشکل مواجه شده بود. بعضی بر این باورند که دلیل محدودیت در تولید اپل واچ همین امر است.

گزارش اخیر حاکی از این است که اپل از تکنولوژی جدیدی در نمایشگرش استفاده خواهد کرد. احتمالا به جای صفحه‌ی لمسی فعلی از صفحه‌ی لمسی خاصی با فناوری glass-film برای اپل واچ‌های سری ۳ استفاده می‌شود. هنوز مشخص نیست که در انتظار چه تفاوت‌هایی در عملکرد، ضخامت، کارایی باتری و سایر مشخصات آن می‌توانیم باشیم. با این حال زمزمه‌ها حاکی از این است که اپل واچ‌های جدید با تغییراتی در بخش نمایشگر همراه‌اند.

با فرض اینکه شرکت اپل، امسال مدل جدیدی از اپل واچ‌ را رونمایی می‌کند، احتمالا در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷ باید منتظر معرفی‌اش باشیم.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه