اپل واچ سری ۳ به طور رسمی رونمایی شد

۲۱ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل دقایقی پیش رسما از نسل سوم ساعت هوشمند خود یعنی Apple Watch رونمایی کرد. ساعت هوشمند Apple Watch Series 3 اولین ساعت اپل خواهد بود که می‌تواند از سرویس LTE استفاده کند. یعنی از این پس بدون استفاده از گوشی و فقط با استفاده از خود ساعت هوشمند اپل می‌توانید موسیقی گوش کنید و به تماس‌های خودتان پاسخ دهید.

به هنگام رونمایی از نسل سوم اپل واچ، «تیم کوک»، مدیر عامل اپل از این موضوع خبر داد که اپل واچ، اولین ساعت دنیا است. تیم کوک جزییات بیشتری ارایه نداد، ولی تصور می‌کنیم منظور او از دیدگاه فروش باشد؛ طوری که تیم کوک ساعت خودشان را با برندهای بزرگی مثل Omega و Rolex مقایسه کرد و گفت که نسبت به سال گذشته، ساعت Apple Watch پنجاه درصد رشد داشته است.

تا به امروز می‌شد روی حافظه داخلی ساعت هوشمند اپل موسیقی ذخیره کرد و حتی با استفاده از GPS داخلی این ساعت هوشمند، می‌شد بدون نیاز به گوشی مسافت دویده شده را محاسبه کرد. با این حال، نسل سوم ساعت هوشمند اپل کاملا مستقل از گوشی کار می‌کند.

اپل اولین شرکتی نیست که یک ساعت هوشمند مستقل از گوشی عرضه کرده است. سامسونگ و ال‌جی به ترتیب ساعت‌های Gear S3 و Watch Urbane را دارند که مجزا می‌توانند از سرویس LTE استفاده کنند.

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمد رضا

    اصلا معلوم نیست این ساعته یا یک دیوایس مچی؟ طراحیش مثل یک صفحه نمایشه که به مچ دست بسته شده و هیچ جذابیتی نداره.از نظر مشخصات هم که همونطور که ذکر شد یه کپی کامله

    1. Avatar رضا

      طراحی یک چیز کااااملا سلیقه ایه
      از نظر من اپل واچ طراحی ساده و قشنگی داره ک ادم ازش خسته نمیشه و همون طور ک از فروشش پیداس میلیون ها ادم دیگه هم با من موافقن D:

  2. Avatar حسین

    خب این الان نیاز به esim داره. توی کشور ما قابل استفاده خواهد بود یا نه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه