[ویدیو] اپل واچ ۱ یا اپل واچ ۲؛ کدام ساعت را بخریم؟

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل واچ ۲ یکی از جالب‌ترین محصولات اپل در چند سال گذشته بود. محصولی که واقعا با نسل اول خودش متفاوت است و کلی ویژگی جالب توجه دارد. اپل واچ ۲ ضد آب است و در زمان شنا کردن هم می‌توانید از آن استفاده کنید. همین موضوع باعث شده که براحتی بتوانید از آن در شرایط مختلف استفاده کنید. سخت افزار آن هم ارتقا پیدا کرده و توان پردازشی این ساعت هوشمند دوبرابر قوی‌تر از مدل قبلی است. اضافه شدن GPS هم باعث شده که انجام دادن کارهای ورزشی و مسیریابی با دقت بیشتری انجام شود.

حالا این سوال پیش می‌آید که چرا باید نسل دوم اپل واچ را بخریم؟ آیا نسل اول دیگر ارزش خرید ندارد؟ اینجاست که باید ویدیوی زیر را مشاهده کنید. اپل واچ نسل اول همچنان محصول دوست‌داشتنی است و از نظر زیبایی و کارایی کم نمی‌آورد؛ اما ویژگی‌های منحصر به فرد نسل دوم باعث شده که با یک دستگاه بسیار جالب روبرو شویم.

البته در آخر خودتان باید تصمیم بگیرید که کدام محصول را می‌خواهید. اپل واچ نسل اول در حال حاضر قیمت مناسبی دارد و کلی نرم افزار برای آن موجود است. از طرف دیگر اپل واچ ۲ قیمت گران‌تری دارد و به عنوان یک وسیله‌ی بسیار لوکس شناخته می‌شود. امیدواریم با دیدن ویدیو زیر بتوانید تصمیم بهتری برای خرید این محصولات بگیرید.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. حمیدرضا

    سلام یه سوال داشتم آیا میتونیم از این ساعت و امکاناتش بدون گوشی اپل استفاده کنیم?

  2. محمد امين سادات

    ممنونم خیلی کار امد بود و من تصمیم نهاییم رو گرفتم.
    ببخشید سری ٢ هنوز تو ایران نیومده؟؟؟؟
    و دیجیکالا چرا تو قسمت اپل واچ سری دو رو نداره تا حد اقل مشخصاتش رو بخونیم؟؟؟
    و سوال اخر مدل نایکی پلاس کی عرضه جهانی میشه؟؟؟؟

    1. امیر

      چرا اینا جواب نمیدن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه