اپل واچ ۲ احتمالا مودم نخواهد داشت

۲۹ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

درست مثل آیفون امسال، اخبار و شایعات مربوط به ساعت هوشمند اپل هم چندان عجیب و غریب نبوده‌اند؛ یعنی انتظار داریم اپل واچ ۲ هم در مقایسه با مدل فعلی، تفاوت زیادی نداشته باشد. شنیده‌ایم که مدل جدید اپل واچ باریک‌تر است، مصرف باتری بهینه‌تری دارد و مثل تمام دستگاه‌های جدید اپل، کمی سخت‌افزارش از مدل قبلی بهتر است. شایعات هم‌چنین گفته بودند که اپل واچ ۲ مثل ساعت‌های هوشمند اندرویدی زیادی که در بازار هستند، خودش اتصال LTE دارد. با این حال، این شایعه ظاهرا صحیح از آب در نخواهد آمد.

اپل قرار است تمرکزش را روی امکانات سلامتی و ورزشی اپل واچ ۲ بگذارد.

طبق گزارش جدیدی که منتشر شده است، اپل برای ساخت سیستم اتصال موبایل اپل واچ ۲ به مشکل برخورده است. این طور که به نظر می‌رسد، اپل مشغول مذاکره با سرویس‌دهنده‌های مختلف موبایل در دنیا بوده تا یک ساعت هوشمند که اتصالات مخابراتی دارد را از سوی آن‌ها پشتیبانی کند. گزارش‌ها می‌‌گویند که اپل نتوانسته مشکل باتری را در ساعت هوشمندی که اتصالات موبایل دارد، برطرف کند. این شرکت هم به دنبال سیگنال‌های رادیویی که انرژی کمتری مصرف می‌کنند، بوده، اما به نتیجه نرسیده است.

اپل قرار است تمرکزش را روی امکانات سلامتی و ورزشی اپل واچ ۲ بگذارد؛ چیزی که خودمان هم احتمالا می‌توانستیم حدس بزنیم. البته شایعه‌ی جدیدی تایید کرده است که اپل واچ ۲ خودش GPS خواهد داشت.

منبع: Phone Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه