برای اپل واچ ۳ حداقل به آیفون ۶ نیاز خواهید داشت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل واچ ۳ یکی از جدیدتری محصولات اپل به حساب می‌آید که طرفداران زیادی هم دارد. در واقع ساعت‌های هوشمند این شرکت به شدت محبوب هستند و اپل واچ ۳ هم از هم اکنون دل خیلی‌ها را برده است. البته برای استفاده از این ساعت‌های هوشمند به آیفون نیاز خواهید داشت. گرچه اپل واچ ۳ خودش از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند و می‌توان به وسیله آن تماس هم برقرار کرد، اما با اتصال آن به گوشی ویژگی‌های بیشتری پیدا می‌کند. نسل اول این ساعت هوشمند از آیفون ۵s پشتیبانی می‌کرد و حالا مشخص شده که برای استفاده از نسل سوم باید حداقل آیفون ۶ داشته باشید.

در حقیقت اگر اپل واچ نسل اول دارید و می‌خواهید به سمت اپل واچ ۳ بروید باید گوشی خودتان را هم ارتقا دهید. البته که باتری در نظر گرفته شده برای نسل سوم ساعت‌های هوشمند اپل تنها برای ۱ ساعت تماس دوام می‌آورد و اگر آن را به ساعت هوشمند متصل کنید این زمان ۳ برابر خواهد شد. البته اپل گفته اگر از ساعت و گوشی به صورت ترکیبی استفاده کنید می‌توانید از اپل واچ ۳ نزدیک به ۱۸ ساعت کار بکشید.

منبع: cnbc
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar مجید

    شما نوشتید که اپل واچ حداقل به ایفون ۶ نیاز داره من سری ۳ خریدم گوشیمم ۶ ولی وصل نمیشه

  2. Avatar امیر اسدی

    یا یک گوشی اندرویدی، که از نظر سخت افزاری و نرم افزار ی هم رده آیفون هست بخرید، و با باقی مانده پول خود چیزای مهم تر و کارآمدتری بخرید.

  3. Avatar سپهر

    اپل واچ ۲ خیلی بهتره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه