اپ پلی‌استیشن با ظاهری تازه آپدیت شد

۲۱ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی چند سال اخیر تلاش بسیاری کرده است تا اپ موبایل پلی‌استیشن (PlayStation App) را بین مخاطبان خود، محبوب‌تر کند. با این حال، افراد زیادی هنوز هم از این اپ استفاده نمی‌کنند. اپ پلی‌استیشن باز هم آپدیت شده است و این بار، تغییرات نسبت به گذشته بیشتر هستند. اپ پلی‌استیشن ظاهری جدید پیدا کرده است.

اپ پلی‌استیشن باز هم آپدیت شده است و این بار، تغییرات نسبت به گذشته بیشتر هستند.

تب‌های جدیدی به پایین اپ اضافه شده است که به کاربران اپ پلی‌استیشن اجازه می‌دهند سریعتر کسانی را که آنلاین هستند چک کنند، نوتیفیکشن‌های خود را ببییند و آخرین فعالیت‌های خود و دوستان‌شان را مشاهده کنند.

لوگوی بزرگ پلی‌استیشن در پایین اپ هم شبیه به منوی Quick پلی‌استیشن۴ عمل می‌کند و کاری می‌کند که قابلیت‌ها و امکانات پراستفاده را به سرعت در اختیار داشته باشید. می‌توانید با زدن روی لوگوی پلی‌استیشن به فروشگاه، مدیریت دانلود یا مراسم‌ها دسترسی پیدا کنید.

با همین کلید جدید هم‌چنین به پیغام‌ها و فروم‌های مختلفی که در آن‌ها عضو شده‌اید وارد می‌شوید و حتی اپ PS4 Second Screen و PlayStation Messages را هم با آن انتخاب می‌کنید.

سونی اپ PS4 Second Screen را هم آپدیت کرده است که به افراد اجازه می‌دهد از گوشی هوشمند خود به عنوان یک کیبورد، ریموت یا در بازی‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند، به عنوان نقشه و رادار استفاده کرد.

می‌توانید از لینک‌های پایین اپ پلی‌استیشن را دانلود کنید.

 

منبع: PlayStation

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه