اچیومنت‌های ایکس‌باکس از پایه تغییر خواهند کرد

۲۲ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت برنامه‌های بزرگی برای اچیومنت‌های بازی‌ها دارد و می‌خواهد از پایه و اساس سیستم کار آن‌ها را تغییر دهد. «مایک ایبارا» (Mike Ybarra)،‌ معاون پلتفرم ایکس‌باکس در مایکروسافت، اخیرا گفته است که می‌خواهند مفهوم اچیومنت‌ها را در ایکس‌باکس تغییر دهند.

ر حال حاضر میزان اچیومنت‌های یک فرد، با Gamerscore او نشان داده می‌شود.

مایک ایبارا به خبرگذاری Windows Central گفته است:‌ “به دنبال تغییرات بزرگ و معناداری برای به نمایش گذاشتن افتخارات یک نفر به عنوان گیمر روی ایکس‌باکس هستیم. می‌توانیم کارهای بسیار بیشتری برای منعکس کردن تاریخ یک گیمر و وضعیت آن‌ها انجام دهیم.”

نمی‌دانیم دقیقا مایکروسافت می‌خواهد چه چیزهایی را به اچیومنت‌های ایکس‌باکس اضافه کند، ولی بدون شک راه‌های مختلف و بیشتری برای نشان دادن پیشرفت و وضعیت یک گیمر وجود دارد. اچیومنت‌های ایکس‌باکس ده سال پیش به همراه کنسول ایکس‌باکس۳۶۰ معرفی شدند و مایکروسافت از همان زمان، به آن‌ها دست نزده است.

در حال حاضر میزان اچیومنت‌های یک فرد، با Gamerscore او نشان داده می‌شود؛ عددی که نشانگر این موضوع است که یک فرد، چقدر زمان برای بازی‌های ایکس‌باکس خود صرف کرده است. ایبارا اضافه کرده: “می‌خواهیم تغییرات بزرگی انجام دهیم و کاری کنیم که گیمرها بتوانند خودشان را بیشتر از Gamerscore نشان دهند.”

پیشرفت اچیومنت‌ها، تنها برنامه‌ی مایکروسافت برای بهتر شدن جامعه‌ی گیمرها در ایکس‌باکس نیست. قرار است به زودی داشبورد ایکس‌باکس و آواتارهای این سرویس تغییر و پیشرفت‌های بسیاری کند. احتمالا در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ashkan falahat doost

    در کل وقتی که من روی یک بازی میزارم برای بالا بردن Gamer score نیست دارم از خود بازی لذت میبرم ولی میزان وقت گذاشتن و افخارات بازی برای خیلی ها مهمه . اینم ی تغییره دیگه ما هم از تغییر استقبال میکنیم خسته نباشی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه