اکشن اول شخص سازندگان لیگ آو لجندز را ببینید

۲۸ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی Project A

استودیوی بازی‌سازی Riot Games دیروز به مناسبت ده سالگی بازی لیگ آو لجندز، پشت سر هم چند بازی مختلف معرفی کرد؛ از یک بازی کارتی گرفته تا نسخه‌ی موبایل لیگ آو لجندز و یک بازی مبارزه‌ای. یک اکشن اول شخص چند نفره هم قرار است به لیست بازی‌های سازندگان لیگ آو لجندز اضافه شود. این استودیو از یک اکشن اول شخص با اسم موقت Project A رونمایی کرده است.

بازی Project A یک اکشن اول شخص قهرمان-محور است؛ طوری که با توجه به آنچه در ویدیوها دیده‌ایم، می‌توانیم به راحتی بگوییم که بازی کاملا شبیه به اورواچ یا پالادینز طراحی شده است. بازی‌کننده‌ها از بین مجموعه‌ای از قهرمان‌های مختلف که هر کدام قدرت‌های خاص خودشان را دارند یکی را انتخاب می‌کنند و در نقشه‌های متفاوت بازی در دو تیم مقابل یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بازی Project A

تهیه‌کننده‌ی بازی Project A، «آنا دانلن»، در ویدیوی معرفی بازی می‌گوید که قصد دارند مثل لیگ آو لجندز این اکشن اول شخص را هم تا سال‌ها پشتیبانی کنند: «دقیقا مثل لیگ آو لجندز می‌خواهیم تا سال‌ها و سال‌ها پشت این بازی باشیم. در طراحی Project A ما روند بازی دقیق تیراندازی‌های تاکتیکی را در نظر گرفتیم، ولی می‌خواهیم این روند را تکامل دهیم. می‌خواهیم یک تیراندازی تاکتیکی بسازیم که به خلاقیت پاداش می‌دهد و سبک و سیاق خاص خود را دارد. در واقع در Project A توانایی‌های شما موقعیت‌های تاکتیکی شگفت‌انگیزی خلق می‌کنند تا از تیراندازی خود بهره بگیرید.»

در توضیح ساخت بازی، او ادامه می‌دهد که اکشن اول شخص آن‌ها توسط عده‌ای از متخصصان ساخت این سبک توسعه می‌یابد. با این حال، نه تنها گیم‌پلی اهمیت بالایی برای آن‌ها دارد، طراحی زیرساخت بسیار خوب برای پایین آوردن پینگ هم اولویت بسیار بالایی برای آن‌ها دارد.

ظاهرا قرار نیست به این زودی‌ها دوباره از Project A بشنویم و شرکت بازی‌سازی Riot Games صحبت دوباره از این بازی را به سال ۲۰۲۰ موکول کرده است.

می‌توانید ویدیوی رونمایی اکشن اول شخص استودیوی Riot Games را در ادامه ببینید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه