اگر سونی بگذارد، گیمرهای PS4 و Xbox One می‌توانند با هم بازی‌ کنند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت به تازگی امکان انجام بازی‌های آنلاین بین بازی‌کننده‌های پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی را ممکن کرده است؛ طوری که بازی‌کننده‌های ایکس‌باکس وان، می‌توانند با کسانی که همان بازی‌ها را روی ویندوز ۱۰ دارند، بازی کنند. مایکروسافت گفته است که می‌خواهد امکان انجام بازی بین بازی‌کننده‌های پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان را ممکن کند، اما سونی هنوز به آن‌ها اعلام آمادگی نداده است.

اولین بازی که اجازه داد بازی‌کننده‌های دو پلتفرم متفاوت، با یکدیگر بازی کنند، Rocket League بود.

سونی گفته است که آماده‌ی صحبت در این باره هستند، اما هیچ اطلاعات بیشتری ارایه نداده است. مدیر مارکتینگ بخش ایکس‌باکس اخیرا دربار‌ه‌ی بازی بین کاربران ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ صحبت‌هایی کرده است.

«آرون گرین‌برگ» (Aaron Greenberg)، در مصاحبه‌ای به خبرگزاری MCV گفته است: “درباره‌ی متصل شدن به بازی‌کننده‌های شبکه‌ی پلی‌استیشن، باید بگوییم که ما از این موضوع پشتیبانی کامل می‌کنیم. مشغول مذاکره با سونی در این باره هستیم ولی اطلاعات جدیدتری ندارم.”

این موضوع که بتوانیم برای مثال، با دیگر دوستان‌مان که کنسولی به غیر از کنسول ما را دارند، به صورت آنلاین بازی کنیم، موصوع کمی نیست.

اولین بازی که اجازه داد بازی‌کننده‌های دو پلتفرم متفاوت، با یکدیگر بازی کنند، Rocket League بود. سازنده‌های این بازی گفته بودند که می‌توانند امکان بازی بین پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان را ممکن کنند، اما سونی باید اجازه‌اش را بدهد.

منبع: Ubergizmo

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar سپهر

    به نظرم واقعا عالیه که گیمر ها بتونن رو پلتفرم های مختلف با هم بازی کنن و واقعا اینکار به نفع همه خواهد بود هرچند سونی همچنان در صنعت گیم قدرتمندتر از مایکروسافت هستش.

  2. Avatar رضا

    مایکی بهتر بره پی کارش… کسی نیازی بهش نداره و بهتره سونی با قدرت راهش را ادامه بده و بگذاره مایکی همینجور داغون بمونه….

  3. Avatar ami

    این وسط pc چی میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه