رضایتمندی از ایرپادهای بی‌سیم اپل به ۹۸ درصد رسید!

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی اپل برای اولین بار از ایرپادهای بی‌سیم (AirPods wireless earphones) رونمایی کرد، بسیاری از مردم طراحی آن را مسخره می‌کردند و می‌گفتند این ایرپادها شبیه ایرپادهای قدیمی هستند که سیم آن را بریده‌اند. خیلی‌ها قیمت بالای آن را مسخره می‌کردند. بعضی‌ها هم می‌گفتند خرید این ایرپادها احمقانه است. چون اگر یکی از گوشی‌ها گم شود دیگر به‌دردبخور نیستند.

بااین‌حال به نظر می‌رسد کسانی که جلو رفتند و ایرپادهای بی‌سیم اپل را خریدند خیلی هم راضی‌اند.

به‌تازگی Experian and Creative Strategies با مشتریان این ایرپادها مصاحبه کرده است. نتایج این بررسی‌ها جالب بود. ۹۸درصد کاربران ایرپادهای بی‌سیم اپل از داشتن آن راضی بودند. این سطح از رضایتمندی بالاتر از چیزی است که انتظار می‌رفت.

بن بجارین (Ben Bajarin) تحلیل‌گر Experian and Creative Strategies در یادداشتی نوشته است: «سطح رضایتمندی مشتریان ۹۸ درصد گزارش شده که در مقایسه با رضایتمندی کاربران از تمام محصولات جدید اپل بیشتر بوده است. آیفون در سال ۲۰۰۷، ۹۲درصد، آی پد در سال ۲۰۱۰، ۹۲درصد و اپل واچ در سال ۲۰۱۵، ۹۷ درصد رضایتمندی به دنبال داشت.»

مشتریانی که در نظرسنجی شرکت کرده بودند به قابلیت‌های آیفون نمرات بالایی دادند. شارژ شدن در مدت کوتاه، طراحی قاب شارژر ایرپاد و همچنین فرآیند جفت شدن آن از ویژگی‌های مثبتی بود که نمرات بالایی گرفت.

منبع: ubergizmo

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه