ایسوس اولین شریک مایکروسافت در ساخت هولولنز شد

۲۸ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Hololens

به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت تنها شرکتی نخواهد بود که روی هدست واقعیت افزوده‌ی هولولنز کار می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت ایسوس هم می‌خواهد در ساخت این پروژه نقش داشته باشد.

ایسوس اولین همکار مایکروسافت در زمینه‌ی ساخت هولولنز است.

جانی شی (Jonney Shih) مدیرعامل ایسوس و تری میرسون (Terry Myerson) مسئول بخش ویندوز و سخت‌افزارهای مایکروسافت همکاری در زمینه‌ی ساخت هولولنز را تایید کرده‌اند. میرسون به سایت CNET گفته که همه چیز به مدیرعامل ایسوس بستگی دارد تا بخواهد از این تکنولوژی در دستگاه‌های مختلف استفاده کند.

درحال حاضر شرکت ایسوس اولین شریک مایکروسافت در ساخت و توسعه‌ی هدست واقعیت افزوده‌ی هولولنز است. این همکاری برای ایسوس بسیار ارزشمند خواهد بود چرا که در زمینه‌ی نرم‌افزار و سخت‌افزار برای آن‌ها پیشرفت بزرگی به‌حساب می‌آید.

Hololens

هدست واقعیت افزوده‌ی هولولنز دنیای واقعی را با دنیای مجازی ترکیب می‌کند و می‌تواند تصاویر کاملا سه‌بعدی را در محیط اتاق به نمایش دربیاورد. مایکروسافت مدتی پیش در زمان معرفی گوشی‌های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL دمویی به نام Project: X Ray را برای هدست واقعیت افزوده‌ی هولولنز به نمایش در آورد. این دمو یک بازی به شمار می‌رفت که قابلیت‌های هولولنز را نشان می‌داد.

مایکروسافت با سازمان NASA هم همکاری کرده تا بتواند این هدست واقعیت افزوده را به سمت ایستگاه بین‌المللی فضایی پرتاب کنند. مدیرعامل مایکروسافت اعلام کرده بود که این شرکت قصد دارد از هولولنز در حوزه‌های سلامتی، ساخت و ساز و زمینه‌های دیگر استفاده کند.

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه