ایسوس ZenFone 2 را با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معرفی کرد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته شرکت ایسوس مدل جدیدی از گوشی هوشمند ZenFone 2 را با نام Deluxe Special Edition در برزیل معرفی کرد. ایسوس در این گوشی ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قرار داده که برای ذخیره‌ی حجم زیادی از تصاویر، ویدیو و اپلیکیشن کافی است.

روز گذشته ایسوس مدل جدیدی از گوشی ZenFone 2 را در برزیل رونمایی کرد. نام این گوشی Deluxe Special Edition است که در آن ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قرار داده شده است.

شرکت سازنده در این محصول از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل بهره گرفته است. همچنین در این صفحه‌نمایش از گوریلا گلس ۳ استفاده شده که باعث می‌شود در برابر ضربه به‌شدت مقاوم باشد. توان پردازشی این محصول از طریق یک چیپ‌ست اینتل Atom Z3550 که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با سرعت ۲.۵ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR مدل G6430 دارد، تامین می‌شود. همچنین ایسوس در این گوشی ۴ گیگابایت رم قرار داده است.

لازم به‌ذکر است که اگرچه در این محصول از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره گرفته شده است، اما ایسوس قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را هم برای این دستگاه فراهم کرده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و یک باتری غیرقابل تعویض ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. ایسوس این گوشی هوشمند را با سیستم‌عامل اندروید ۵.۰ همراه با رابط کاربری مخصوص خود عرضه خواهد کرد. این شرکت در گوشی Deluxe Special Edition قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه ۴G LTE، بلوتوث ۴.۰ و تکنولوژی شارژ سریع را هم فراهم کرده است. براساس اخبار منتشر شده، شرکت سازنده این محصول را از ماه آینده در بازارهای برزیل عرضه خواهد کرد؛ اما هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت نهایی آن اعلام نشده است.

zenfone 2

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه