ایسوس PadFone S2 را در سال ۲۰۱۶ عرضه می‌کند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که شرکت ایسوس قصد دارد PadFone S2 را که جایگزین PadFone 2 به‌حساب می‌آید را در اسفند ماه سال ۹۴(ماه مارس سال ۲۰۱۶) معرفی کند.

به‌احتمال زیاد شرکت ایسوس قصد دارد PadFone S2 را در اسفند ماه سال ۹۴ معرفی کند.

به‌احتمال زیاد این محصول جدید شرکت ایسوس از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده می‌کند. مدل قبلی این محصول از یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۱ بهره می‌برد. تبلت-تلفن‌همراه PadFone S2 از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح‌تصویر ۲K بهره می‌برد. همچنین به‌نظر می‌رسد که ۴ گیگابایت رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۳۰۶۰ میلی‌آمپری برای این محصول در نظر گرفته شده باشد. یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی این محصول قرار گرفته است.

Asus2

باید به این موضوع هم اشاره کنیم که PadFone با یک داک تبلت مانند همراه است. PadFone S2 از یک تبلت ۱۰.۱ اینچی برخوردار است و یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپری برای قسمت تبلت آن در نظر گرفته شده است. باید به این موضوع اشاره کنیم که اگر شایعات صحت داشته باشند، گوشی‌های Nexus 6 شرکت هوآوی و یا G4 Pro شرکت ال‌جی با داشتن چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ می‌توانند این محصول ایسوس را شکست دهند. البته تا زمان معرفی رسمی این محصول از سوی ایسوس نمی‌توان درباره آن نظر داد. همچنین باید به این موضوع هم اشاره کنیم که گوشی‌های Nexus 6 شرکت هوآوی و G4 Pro شرکت ال‌جی هم هنوز معرفی نشده‌اند.

تبلت-تلفن‌همراه PadFone شرکت ایسوس به شکلی طراحی شده که دو محصول را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با قراردادن تلفن‌همراه در داخل بدنه تبلت مانندی که برای این محصول درنظر گرفته شده، یک تبلت در اختیار خواهید داشت. باید ببینیم که ایسوس برای این محصول چه قیمتی را در نظر خواهد گرفت. مدل‌های قبلی قیمت تقریبا زیادی داشتند.

منبع: notebookcheck

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه