ایلان ماسک تنفرش از اپل را رد کرد

۲۰ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ایلان ماسک

ایلان ماسک پس از اظهارات نسبتا منفی‌اش درباره‌ی اپل، در توییتر سعی کرد حرف‌هایش را جبران کند.

ایلان ماسک: “من از اپل متنفر نیستم.”

مدیر عامل‌های مشهور طبیعتا مصاحبه‌های زیادی انجام می‌دهند و شاید بسیاری از گفته‌هایشان را هم به‌ زودی فراموش کنند. در این میان، روحیه‌ی آنها در روزهای خاصی ممکن است بر مصاحبه‌های آنها تاثیر بگذارد. در پی آن، رسانه‌های مختلف خبری مقاله‌هایی را براساس گفته‌های این مدیران عامل منتشر می‌کنند؛ گفته‌هایی که خود این اشخاص بعدا از عنوان کردن آنها پشیمان می‌شوند.

این اتفاقی است که برای ایلان ماسک، مدیر عامل و بنیان‌گذار تسلا موتورز، رخ داده است. او اخیرا با مجله‌ی آلمانی Handelsblatt مصاحبه‌ای انجام داد که در آن با لحنی تحقیرآمیز از شرکت اپل و محصول جدیدش صحبت کرد. او به شوخی اپل را قبرستان تسلا نامید زیرا این شرکت کوپرتینویی مهندسان اخراج شده‌ی تسلا را استخدام می‌کند. همچنین درباره‌ی تصمیم اپل برای ساخت خودرو گفت: “تصمیم اپل برای سرمایه‌گذاری در این مسیر منطقی است، اما خودروها در مقایسه با گوشی و ساعت‌های هوشمند خیلی پیچیده هستند.”

اما اخیرا ماسک که گویا پشیمان شده در توییترش نوشت: “من از اپل متنفر نیستم. [اپل] شرکت خوبی است و افراد با استعداد زیادی در آن فعالیت می‌کنند. من محصولات آنها را دوست دارم و خوشحالم که آنها می‌خواهند یک خودروی الکتریکی بسازند.” او در توییت دیگری نظرش را درباره‌ی اپل واچ مطرح کرد: “درباره‌ی اپل واچ باید بگویم که جانی و تیم‌اش طراحی زیبایی انجام داده‌اند، اما کارایی این دستگاه چندان رضایت‌بخش نیست. تا نسخه‌ی ۳ کاربردهایش قطعا بهتر خواهد شد.”

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Twitter

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مصطفی

    ممنون از توجهتون به اخبار دنیای تکنولوژی.
    ولی خواهشا به اخبار های مهم تری بپردازید. چند وقته به حواشی بیشتر توجه میکنید.

    با احترام

  2. Avatar عبداله رضوی

    چه کاریه آخه…!!!!
    چرا بد میگی که الان بیای دوباره تعریف کنی…!!!؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه