ایمیل‌های ناشناس، مشکل جدید گوشی‌های آیفون

۱۹ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی است تعدادی از کاربران آیفون ایمیل‌های ناشناسی دریافت می‌کنند که همه‌ی آن‌ها برچسب تاریخ ۱ ژانویه ۱۹۷۰ را روی خود دارند. این ایمیل‌ها قابل پاک شدن نیستند.

ماه گذشته کاربران آیفون شاهد بروز باگ خاصی در گوشی‌های خود بودند؛ به این صورت که اگر تاریخ گوشی‌شان را روی تاریخ ۱ ژانویه‌ی ۱۹۷۰ تنظیم می‌کردند، گوشی از کار می‌افتاد. اپل آن مشکل را رفع کرد اما حالا مشکل دیگری در گوشی‌های آیفون بروز کرده که این یکی هم با سال ۱۹۷۰ سر و کار دارد.

مدتی است که برای کاربران آیفون ایمیل‌های ناشناسی ارسال می‌شود. در قسمت مربوط به درج اطلاعات فرستنده (Send) و موضوع (Subject) و متن این ایمیل‌ها چیزی درج نشده و آن‌طور که در عکس اسکرین‌شات می‌بینید، این ایمیل‌هاحتی قابل پاک شدن هم نیستند.

iphone-email-bug-1970.jpg-3

یقینا این یک اتفاق عجیب و غیرمعمول است اما باید گفت که این ایمیل‌ها تا کنون هیچ آسیبی به سیستم عامل یا سخت‌افزار آیفون‌ها وارد نکرده‌‌اند. ضمنا به نطر می‌رسد که این مشکل ایمیلی، برای کاربرانی اتفاق می‌افتد که اخیرا به دلایلی مانند رفتن به سفر و تغییر مکان، تنظیمات منطقه‌ی زمانی (Time Zone) گوشی‌های‌شان را تغییر داده بودند.

اما برای رفع این باگ، راه‌حلی هم وجود دارد. برای بر طرف کردن این مشکل باید از اپلیکیشن Mail به طور کامل خارج شوید؛ یعنی باید گوشی آیفون‌تان را ریستارت (Restart) کند. برای ریستارت کردن آیفون، باید هم‌زمان دکمه‌ی Home و پاور را چند لحظه نگه دارید تا گوشی خاموش شود و لوگوی اپل روی نمایشگر ظاهر شود. کاربرانی که این ترفند را امتحان کرده‌اند، گفته‌اند که ایمیل‌های ناشناس‌شان پاک شده است.

iphone-email-bug-1970.jpg-2

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar jamal

    عزیز دلم اگه هیچ مشکلی وجود نداشته باشه که دیگه انگیزه ای واسه بیشرفت نیست
    در ضمن مشگلات آیفون انقدر کم هستن که گفته میشن
    اگه میبینی از اندروید چیز بدی نمیگن واسه اینه که عادیه ُ البته اونم بهتر میشه ایشالا

  2. Avatar Ali S

    این صفحه هایی که مشکل کاربران آیفون رو توضیح میده عجب سکوت دلچسبی داره
    اینطور نیست دوستان؟؟
    عه پس اپلی ها که میگن همه چیز داغونه اپل خوبه کجان؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه