اپلیکیشن اینستاگرام از روی اپل واچ حذف شد

۲۸ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آنهایی که صاحب اپل واچ هستند دیگر نمی‌توانند از اپلیکیشن اینستاگرام روی ساعت‌شان استفاده کنند. براساس اطلاعات منتشر شده به‌روزرسانی ۳۹.۰ که از طریق آیفون روی اپل واچ نصب می‌شود، علاوه بر اینکه برخی مشکلات را از بین برده، باعث شده که برنامه اینستاگرام هم روی این ساعت هوشمند کار نکند. اپلیکیشن اینستاگرام جزو اولین شبکه‌های اجتماعی بود که در همان روز‌های اول عرضه اپل واچ، برای این محصول منتشر شد. کاربران با این اپلیکیشن می‌توانستند به وسیله ساعت‌شان آخرین تصاویر و کامنت‌ها را مشاهده کنند. البته این نرم‌افزار سال‌ها بود که به‌روزرسانی نشده بود و از بسیاری ویژگی‌های سیستم عامل Watch OS جدید هم بهره نمی‌برد. به طور مثال این برنامه با استفاده از شبکه‌ Wi-Fi و LTE کار نمی‌کرد. حتی هیچ وقت امکان ارسال پیام به کاربران دیگر هم به این برنامه اضافه نشد. اینستاگرام برای اپل واچ براساس رابط برنامه نویسیWatchKit 1.0 ساخته شده بود و به همین دلیل به شکل مستقل روی این ساعت هوشمند نصب نمی‌شد و برای استفاده از آن همیشه به گوشی نیاز بود. البته اپلیکیشن اینستاگرام دقیقا به همان صورتی روی ساعت هوشمند اپل کار می‌کرد که کاربران روی گوشی آن را مشاهده می‌کنند. به همین دلیل این اپلیکیشن چیز جدیدی را در خودش نداشت.

اینستاگرام با حذف اپلیکیشن خودش برای ساعت اپل واچ، مسیر شرکت‌هایی مثل Slack، Whole Foods، eBay، Amazon و Google Maps را دنبال کرد.

حذف اینستاگرام از اپل واچ نشانه مهمی است که شبکه‌های اجتماعی این پلتفرم را مناسب و کارآمد برای حضور اپلیکیشن‌هایشان نمی‌دانند.

 

منبع: ۹to5mac

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه