[اینفوگرافیک] گوگل در مقابل اپل؛ برنده کیست؟

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به جای اینکه همیشه به دعوای بین سامسونگ و اپل پرداخته شود، چه می‌شود اگر وسط دعوا پای گوگل به میان کشیده شود؟! هر دوی این شرکت‌ها با محصولات عالی و پیشرفته‌، شما را اغوا می‌کنند که بخشی از حساب بانکی خود را به آن‌ها بدهید.

با اینکه گوگل برای خیلی از ما یعنی “سرچ”، اما چه می‌شود که او بخواهد از ناحیه امن خودش خارج شده و دست ببرد در ابداعات و پیشگامی‌های دیگران!؟ از آن طرف اپل هم نمی‌تواند تا ابد پیشگامی در تکنولوژی گوشی‌های موبایل را پیش خود نگه‌دارد. بالاخره حریف‌هایی مانند سامسونگ، HTC و گوگل پیدا می‌شوند و ادعا می‌کنند که مونتاژ کردن چندتا قطعه برای آن‌ها هم کاری ندارد.

اینفوگرافیک امروز سه محصول شرکت‌های گوگل را با هم مقایسه کرده تا ببیند کدام یک می‌توانند برنده این رقابت شود.

منبع: mrdetechtive

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Keiser

    iPhone X دارای قویترین CPU بین تمام گوشی هاست و قدرتش از قویترین گوشی های آندروید (مثل note 8 یا mate 10) دو برابر بیشتره و اپل همیشه در مورد چیپ ست دو سال از بقیه جلوتره. چرا؟
    چیپ ست iPhone X یعنی همون A11 جدید، ۴.۳ میلیارد ترانزیستور داره! این رقم برای گوشی ها و حتی تبلت ها بی سابقه است!

    شما برای اینکه به قدرت A11 پی ببری اون رو با پردازنده Xbox One S مقایسه کن که ۵ میلیارد ترانزیستور داره و iPhone X اپل، ۴.۳ میلیارد!!!

  2. سجاد

    واقعا مطمینید مک بوک ۵ ساعت باتری نگه میداره ؟ تجربه کاربری افراد خیلی فرق میکنه !

  3. پیمان

    چه مقایسه هایی در این دنیای تکنولوژی انجام می‌شود!
    مگر میشود دو تا لپتاپ یا دو تا موبایل را فقط صرف سخت افزاری مقایسه کرد؟!
    به هیچ وجه مک او اس رو نباید با کروم او اس مقایسه کرد
    یا آی او اس کجا و اندروید کجا…؟

  4. علیرضا قسیم

    طبق معمول اپل همیشه با سخت افزار ضعیف و پایین تر نسبت به بالا رده ها و پرچم داران سال سامسونگ و گوگل و اچ تی سی و دیگر رقبای اندرویدی وارد بازار میشه اما در نتیجه نهایی غوغا میکنه و‌ دلیل بسیار محکم اپل هم سیستم عامل های اختصاصی بی نقص اون هست
    پس از نظر من برنده اصلی اپل هست ….

    1. حسین رحیمی

      علیرضا جان ، سیستم عامل های اپل هم همچین بی نقص نیستن که شما میگی ها !!!
      من خودم با هردوشون کار کردم. هردوشون تو یه چیزی خوبن که اون یکی نیست و این قانون دنیا هستش. هیچ وقت یه چیزی یا کسی بهترین نیست.
      به دلیل اینکه سیستم عامل های اپل بهینه هستند ، سخت افزاری ضعیفی دارند. اما اندروید هم بهینه هست ولی نه به اندازه ای او اس.
      یکی از دلایلی که باعث شده پیشرفت اندروید بالا بره ، متن باز بودنش هست که همه میتونن باهاش کار کنند و لذت ببرند. از طرفی هم اپل از ترس هک نشدن سیستم عاملش همه دسترسی هارو میبنده و کلا به کاربر حس زندانی بودن رو دست میده. من خودم توسعه دهنده هستم و این محدود بودن خیلی سخت بود واسم. همین یکی از دلایل کم تنوع بودن اپ های اپل هستش.

  5. امین

    به نظر کمی مغرضانه میاد به سمت گوگل و خیلی از آیتم ها مانند رابط کاربری و یا کارامدی سیستم عامل و … در نظر گرفته نشده، یا مثلا چرا تو مقایسه گوشی ها نگفتین کدوم چند ساعت باطری نگه میداره و فقط ظرفیتشو نوشتین، ولی تو لپ تاپ ساعت و ذکر کردین، در حالی که میدونیم اپل از نظر نگه داری شارژ تو گوشیاش جزٔ بهترینهاست.

  6. نیما خانی

    از آن طرف اپل هم نمی‌تواند تا ابد پیشگامی در تکنولوژی گوشی‌های موبایل را پیش خود نگه‌دارد.؟!
    اپل در چه تکنولوژی پیشگام هست؟

  7. محمد جواد

    این مقایسه مخصوصا در بخش لپ تاپ از بیخ غلط هست ، با مک بوک میشه فیلم ۴k ادیت کرد اونم بدون لگ ولی اخر توانایی کروم بوک اجرای برنامه های اندروید هست . واقعا مسخره بود

  8. mohammad amın

    گوگل برنه استتتت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه