این فلش جدید همه جور USB در خود دارد

۹ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا به امروز، حافظه‌های USB که دو سر مختلف داشته‌اند، زیاد داشته‌ایم. برخی از آن‌ها، یک طرفش USB-A و یک طرفش USB-C دارد، برخی دیگر یک USB-A و یک Micro USB دارند و بعضی حتی یک طرفشان از اتصال لایتنینگ استفاده می‌کنند. با این حال، شرکت سیلیکون پاور (Silicon Power) حافظه‌ی جدیدی معرفی کرده است که می‌تواند در همه حال، کارتان را راه بیاندازد. این حاظه‌ی جدید، سه اتصال USB Type-A، USB Micro-B و USB Type-C را در خودش دارد.

این حافظه Mobile C50 نام دارد و قرار است در ظرفیت‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود.

شاید کمی به دوام اتصال USB Type-A و Micro USB شک و تصور کنید که بعد از چند بار استفاده، خراب شود. با این حال، شرکت سیلیکون پاور گفته است که این حافظه‌ی فلش بسیار با دوام طراحی شده و می‌تواند حتی در مقابل غبار، آب و دمای بسیار بالا، سالم بماند. سیلیکون پاور حتی پنج سال گارانتی هم با این حافظه ارایه می‌دهد.

این فلش بسیار کارآمد هم به نظر می‌رسد، چون در حال حاضر هنوز هم تمام لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترها، بی‌خیال استفاده از پورت‌های USB Type-A نشده‌اند، در حالی که تعداد دستگاه‌هایی که USB Type-C دارند هم روز به روز بیشتر می‌شوند.

این حافظه Mobile C50 نام دارد و قرار است در ظرفیت‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود. هنوز قیمت این حافظه مشخص نشده است.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سیدحسین هاشمی رهق

    هنوز قیمتش مشخص نشده؟

  2. Avatar سیدحسین هاشمی رهق

    خوشمان آمد
    میخریمش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه