[E3 2016] ایکس‌باکس جدید معرفی شد؛ Project Scorpio در راه است

۲۲ مرداد ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

 

مایکروسافت مدل ارتقا یافته‌ی ایکس‌باکس وان با نام Project Scorpio را معرفی کرد. این کنسول بازی نسل جدید ایکس‌باکس وان خواهد بود که یکی از قدرتمندترین کنسول‌هایی است که مایکروسافت تا این لحظه ساخته است.

کنسول Scorpio به یک پردازنده‌‌ی هشت هسته‌ای مجهز شده و قدرت پردازنده‌ی گرافیکی آن به ۶ ترافلاپس می‌رسد. براساس اطلاعات منتشر شده، پردازنده‌ی گرافیکی این کنسول جدید قدرتمندترین پردازنده‌ی گرافیکی به کار رفته در یک کنسول بازی است. با توجه به صحبت‌های این شرکت، میزان پهنای باند رم Scorpio به ۳۲۰ گیگابایت بر ثانیه می‌رسد.

Screen Shot 2016-06-13 at 10.53.36 AM

در لحظه‌ی معرفی این کنسول مشخص شد که استودیوهای بازی‌سازی مختلف مانند DICE،Bethesda و استودیوهای دیگر در حال ساخت بازی‌های جدید برای Scorpio هستند.

مایکروسافت در ادامه‌ی معرفی این کنسول گفت:” Project Scorpio توانایی پخش تصاویر با کیفیت ۴K را دارد. این کنسول در کنار ایکس‌باکس وان فعلی و مدل اسلیم راهی بازار می‌شود و تمام بازی‌های ساخته شده روی هر سه مدل ایکس‌باکس وان اجرا می‌شوند.”

Screen Shot 2016-06-13 at 10.56.24 AM

با توجه به گفته‌های مایکروسافت، این کنسول جدید در تعطیلات ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد. حالا باید ببینیم که سونی چه کنسولی را عرضه می‌کند. در گذشته شایعه شده بود که این شرکت در حال ساخت کنسولی به نام پلی‌استیشن ۴K است و حتی ساخت آن هم تایید شد. البته سونی گفت که این کنسول جدید در E3 امسال نشان داده نمی‌شود. باید به این موضوع اشاره کنیم که مایکروسافت ایکس‌باکس وان اسلیم را هم معرفی کرد که البته باید به این موضوع اشاره کنیم که مایکروسافت ایکس‌باکس وان اسلیم را هم معرفی کرد که با نام Xbox One S شناخته می‌شود. با نام Xbox One S شناخته می‌شود.

منبع: VG247

‌‌‌‌‌

E3_News
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیرحسین

    درود
    میشه دقیقا بگین تعطیلات ۲۰۱۷ ینی تقریبا چند ماه دیگه و ما رواز سردرگمی دربیارید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه