ایکس‌باکس وان ایکس نیامده رکورد زد

۵ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

در خوش بینانه‌ترین حالت هم کسی فکرش را نمی‌کرد ایکس‌باکس وان ایکس بتواند این‌قدر زود نظر مردم را به سمت خودش جلب کند. شاید یکی از دلایل آن قیمت ۵۰۰ دلاری این کنسول بازی بود. با این حال مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۷ شرایط پیش فروش این کنسول را اعلام کرد و حتی باندل Project Scorpio Edition آن را هم معرفی کرد.  موضوع جالب اینجاست که تمام ظرفیت پیش فروش این کنسول در مدت زمان ۱ ساعت ۳۰ دقیقه به پایان رسید.

آرون گیرینبرگ مدیر بازاریابی ایکس‌باکس به این موضوع اشاره کرد که پیش فروش ایکس‌باکس وان ایکس در سایت آمازون تنها ۲۵ دقیقه طول کشید. او گفت:«ما انتظار داشتیم که ظرفیت پیش فروش این کنسول یک هفته طول بکشد، اما در کمتر از ۱ روز به پایان رسید.» البته افرادی که مدل Project Scorpio Edition را خریداری کردند قطعا از جمله طرفداران سرخت این کنسول بازی بوده‌اند.

ایکس‌باکس وان ایکس

 

تمام ظرفیت پیش فروش ایکس‌باکس وان ایکس در مدت زمان ۱ ساعت ۳۰ دقیقه به پایان رسید.

براساس آمار منتشر شده میزان پیش فروش این کنسول در کشور آلمان با توجه به اینکه شرایط پیش خرید در نمایشگاه گیمزکام برگزار شد هم بسیار بالا بوده است.

در ادامه آماری که از رکوردهای ایکس‌باکس وان ایکس منتشر شده باید به این موضوع اشاره کنیم که کل پیش فروش این کنسول از کل فروش پلی‌استیشن ۴ پرو در سال ۲۰۱۷ در سایت آمازون بیشتر بوده است. کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو نزدیک یک سال می‌شود که راهی بازار شده و ایکس‌باکس وان ایکس هنوز راهی بازار نشده و تنها وارد مرحله پیش فروش شده است. کنسول ایکس‌باکس وان ایکس با قیمت ۵۰۰ دلار راهی بازار می‌شود و کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو هم ۴۰۰ دلار قیمت دارد. با این حال مشاهده می‌کنیم که قیمت بالای ایکس‌باکس وان ایکس مانع فروش آن نشده و حتی بیشتر از پلی‌استیشن ۴ پرو هم فروخته است.

 

ایکس‌باکس وان ایکس
ایکس‌باکس وان ایکس
ایکس‌باکس وان ایکس

 

کل پیش فروش این کنسول از کل فروش پلی‌استیشن ۴ پرو در سال ۲۰۱۷ در سایت آمازون بیشتر بوده است.

استقبال گیمرها از ایکس‌باکس وان ایکس باعث شد تا مدیر بازاریابی ایکس‌باکس به این موضوع اشاره کند که تا جایی که می‌تواند کنسول درست کند تا مردم در فصل تعطیلات با کمبود مدل ایکس‌ مواجه نشوند.

 

کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در تاریخ ۱۶ آبان ماه راهی بازار خواهد شد.

منبع: VG247comicbook

‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar erfan

    ببین فعلا که حرف اولو هم تو بخش انلاین هم تو بخش سخت افزار مایکروسافت میزنه بعدشم تا اون زمان که PS5بیاد مایکروسافت پیشرفت کرده فقط نقطه ضعفش بازی های انحصاریه

    1. Avatar Keiser

      خوب داداش مایکروسافت مگه نشته اونجا که هفته ای یه بار کنسول معرفی کنه؟
      ایکس باکس نسل ۹ حداقلش تو ۲۰۰۰ یا ۲۰۰۱ می یاد.
      بعدشم اگه مایکروسافت بخواد سالی یا ماهی یه بار کنسول بده اونوقته که مثل گوشی های سونی دیگه کاملاً بی مزه می شه و مثل ایکسپریا طرفداراشو از دست می ده.

  2. Avatar محمد قاسمی

    ۱۰۰عدد بوده احتمالا

  3. Avatar Ali

    این درحالی است که سونی فقط تمرکزش رو کیفیت تصویر بازی ها بوده ولی ایکس باکس نه تنها کیفیت تصویرو ارتقا داده بلکه سخت افزار کنسول رو هم قوی تر کرده وشاید میشه گفت نسل جدیدی از کنسول های بازی به حساب میاد .
    به هر حال سونی در د سال اینده کنسول جدید خود را معرفی خواهد کرد و همه رو شگفت زده خواهد کرد.

    1. Avatar Keiser

      شما بشینید تماشا کنید که PS5 سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه می شه یا نه!
      قدرت گرافیکیش هم حداقل حداقل حداقل ۱۰TFLOPS خواهد بود. احتمالا ۱۰.۵ یا ۱۱ هم بشه!

      اینو از اونجایی پیش بینی می کنم که CPU و GPU همه مدل های PS4 و Xbox One رو (که طراحی AMD هستن) در حال حاضر TSMC تولید انبوه می کنه اونم با تکنولوژی ۱۶nm تولید می کنن.
      تکنولوژی ۷nm اینا تو ۲۰۱۸/۲۰۱۹ می یاد یعنی PS5 با CPU و GPU که TSMC تو ۷nm تولید کرده می یاد به بازار.
      خود TSMC گفتن که تکنولوژی ۷nm ما نسبت به ۱۶nm چگالی ترانزیستورش ۲.۵ تا ۳ برابر خواهد شد. این یعنی مایکروسافت که الان ایکس باکس وان X رو ۵۰۰ دلار می فروشه، می تونه یه ایکس باکس جدید رو تو ۲۰۱۹ با قیمت همون ۵۰۰ دلار بفروشه اما اینبار با قدرت گرافیکی ۱۵TFLOPS!(باید یادآوری کنم که قدرت گرافیکی ایکس باکس وان X جدید ۶TFLOPS است)

      پس من قول می دم به همه که اگه PS5 با قدرت گرافیکی “حداقل” ۱۲TFLOPS به بازار نیومد، همتون هرچی می خواستین به من بگین!

      1. Avatar erfan

        ببخشید ولی رو هوا حرف نزن همیشه مایکروسافت از نظر سخت افزار حرف اولو میزنه

      2. Avatar Keiser

        اگه برین و تحقیق درست و حسابی در مورد سخت افزار کنسول ها بکنین، می بینین که مایکروسافت فقط در مورد Xbox اول که ۲۰۰۱ دادن بیرون قویتر از رقیبش یعنی PS2 بوده!
        بعد اون تو نسل ۷ PS3 با قیمت خیلی گران و با سخت افزار خیلی قوی از لحاظ قدرت Xbox 360 رو رد کرد. و در نسل ۸ هم PS4 با تفاوت قابل توجهی از Xbox One قویتر بود.
        PS5 تا زمانی که مایکروسافت یه ایکس باکس جدید بده، با فاصله خیلی زیاد قدرمند ترین کنسول دنیا خواهد بود.

      3. Avatar erfan

        ببین فعلا که حرف اولو هم تو بخش انلاین هم تو بخش سخت افزار مایکروسافت میزنه بعدشم تا اون زمان که PS5بیاد مایکروسافت پیشرفت کرده فقط نقطه ضعفش بازی های انحصاریه

  4. Avatar امین

    دمش گرم. اکس باکس آخرشه.

  5. Avatar alireza.a

    کنسول بسیار فوق العاده ای هستش و اصلا فکر نمی کنم ۵۰۰ دلار برای اکس باکس وان اکس زیاد باشه. عمرا بشه یه سیستم با این قدرت سخت افزاری جمع کرد و ۵۰۰ دلار بیشتر نشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه