ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ شرایط خوبی دارند

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فیل اسپنسر (Phil Spencer) رییس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت از جمله افرادی است که توانسته در مدت زمانی کم، بین بازی‌کننده‌ها طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. او هیچ وقت از تمجید رقبا ترسی نداشته و نظراتش می‌گوید.

رییس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت به این موضوع اشاره کرده که شرایط ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ بسیار خوب است.

در نسل هشتم کنسول‌های بازی، پلتفرم پلی‌استیشن ۴ توانسته با فروش بسیار خوبی مواجه شود و کنسول ایکس‌باکس وان را پشت‌سر خودش نگه‌داشته است. با توجه به این موضوع فیل اسپنسر همیشه موفقیت پلی‌استیشن را تحسین کرده است. او به‌تازگی در صحبت‌هایی با Edge به این موضوع اشاره کرده که: «اکنون زمان مناسبی برای صنعت کنسول‌های بازی به‌حساب می‌آید. من چند بار دیگر هم به این موضوع اشاره کرده بودم. چهار سال پیش در مصاحبه‌ای از من سوال شده بود که آیا به کنسول‌های بازی بیشتری نیاز داریم؟ آیا کنسول‌های بازی درحال مردن هستند؟ از آنجایی که مردم روی تلفن‌های همراه خودشان بازی می‌کنند، کسی به کنسول بازی نیاز دارد؟ الان مشاهده می‌کنیم که کنسول پلی‌استیشن ۴ بیش از ۲۰ میلیون دستگاه فروش داشته است. ما هم مقدار زیادی ایکس‌باکس وان فروخته‌ایم. مقداری که بیش‌تر از فروش کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ در زمان مشابه بوده است.»

Spencer

فیل اسپنسر

اسپنسر در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «هر دو شرکت سونی و مایکروسافت شرایط بسیار خوبی دارند. به‌نظر من نینتندو هم برنامه‌های خوبی برای آینده دارد. من درباره کنسول NX چیزی نمی‌دانم، اما فکر کنم آن‌ها محصول خوبی را تولید خواهند کرد.» مدتی پیش اسپنسر به این موضوع اشاره کرده بود که مایکروسافت امیدوارم است در اروپا مقدار بیشتری کنسول ایکس‌باکس وان بفروشد و به‌همین دلیل برنامه بسیار خوبی را برای نمایشگاه گیمزکام در نظر گرفته است.

اسپنسر در ادامه گفتگویش با Edge افزود: «سونی کار بسیار خوبی در بخش بازاریابی انجام داده و به همین دلیل با موفقیت روبه‌رو شده‌اند. آن‌ها این موفقیت را برای کارهای خوبشان به‌دست آورده‌اند و من هم می‌خواهم مطمئن شوم که چنین کاری انجام خواهیم داد. در منطقه‌هایی مانند آمریکای جنوبی کنسول ایکس‌باکس وان با فروش بسیار خوبی مواجه شده است و در آمریکا هم با کنسول پلی‌استیشن ۴ فروش برابری داریم. به‌نظر من این رقابت برای همه خوب است.»

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه