باتری گوشی لنوو Z5 تا ۴۵ روز دوام می‌آورد

۲ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
لنوو Z5

در طی چند ماه گذشته، شرکت لنوو اطلاعات مربوط به گوشی لنوو Z5 را به‌صورت قطره‌چکانی به رسانه‌ها ارائه داده است. در این زمینه می‌توانیم به نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین این گوشی، یک طرح اولیه و یک تصویر از قسمتی از بدنه‌ی این گوشی اشاره کنیم؛ مواردی که نشان‌دهنده‌ی نسبت تقریبا ۱۰۰ درصدی نمایشگر به بدنه هستند.

نا به ادعای مدیرعامل این شرکت، باتری لنوو Z5 در حالت استندبای تا ۴۵ روز دوام می‌آورد.

حالا در جدیدترین خبر مربوط به این گوشی، مدیرعامل لنوو اعلام کرده که باتری این گوشی مشابه هیچ گوشی هوشمند دیگری نیست. بنا به ادعای او، باتری لنوو Z5 در حالت استندبای تا ۴۵ روز دوام می‌آورد که با توجه به استانداردهای امروزی، چنین دوامی بسیار شگفت‌انگیز محسوب می‌شود.

لنوو Z5

هنوز در مورد ظرفیت این باتری اطلاعات موثقی منتشر نشده اما قاعدتا باید از ظرفیت بسیار زیادی بهره ببرد. با این وجود،۴۵ روز دوام در حالت استندبای فقط از طریق افزایش ظرفیت امکان‌پذیر نمی‌شود و به همین خاطر احتمالا در این میان پای بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری-احتمالا با دخالت یادگیری ماشینی-در میان است.

با توجه به همین خبرهای پراکنده، به نظر می‌رسد که لنوو Z5 یک گوشی بسیار جذاب و پرسروصدا خواهد بود. هنوز در مورد تاریخ عرضه‌ی آن رسما چیزی اعلام نشده، اما انتظار داریم به‌زودی خبرهایی در این مورد منتشر شود.

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ff

    پس سکوت طولانی مدت لنوو بی دلیل نبوده…! باید منتظر یک شاهکار باشیم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه