گلکسی نوت ۱۰ پرو به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری مجهز می‌شود

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ امسال قصد دارد دو نسخه از گلکسی نوت ۱۰ معرفی کند و تنها چیزی که فعلا از نسخه جدید می‌دانستیم، این است که نام آن عبارت Pro را یدک خواهد کشید. حالا اطلاعاتی جدید از این گوشی منتشر شده که دیدگاه بهتری از این گوشی به ما می‌دهد.

به تازگی یک عکس از یک باتری سامسونگ لو رفته که نشان می‌دهد این باتری ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپری دارد. با این ظرفیت، این باتری دقیقا ۵۰۰ میلی‌آمپر بیشتر از باتری گلکسی نوت ۹ ظرفیت دارد که پیشرفت بزرگی مشاهده می‌شود. اما از کجا معلوم که این مربوط به گلکسی نوت ۱۰ پرو است؟ اگر کمی دقت کنیم، مدل این باتری EB-BN975ABU است و با مدل گلکسی نوت ۱۰ پرو که SM-N975 خواهد بود، همخوانی دارد.

اگرچه با این عکس نمی‌توان چیزی را تایید کرد و گفت صد درصد شاهد گلکسی نوت ۱۰ پرو با این باتری خواهیم بود، اما استفاده از چنین باتری پرظرفیتی در گلکسی نوت ۱۰ پرو، دور از انتظار نیست. آنطور که از اسم این گوشی بر می‌آید، احتمالا شاهد پشتیبانی از شبکه ۵G در این گوشی خواهیم بود. دیگر گوشی سامسونگ که از ۵G پشتیبانی می‌کند، Galaxy S10 5G است که این گوشی هم باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری دارد. بنابراین عجیب نیست که سامسونگ از همین باتری برای گوشی ۵G بعدی خود استفاده کند. نسخه معمولی گلکسی نوت ۱۰ نیز احتمالا به همان باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری یا شاید ۴۱۰۰ میلی‌آمپری (مثل گلکسی اس ۱۰ پلاس) مجهز شود که در نتیجه با نسل قبلی خود تفاوت چندانی نخواهد داشت.

از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌ها نیز اطلاعاتی در دسترس نیست اما اگر مثل هرسال شاهد بروزرسانی سخت‌افزاری این گوشی‌ها باشیم، بازهم شاهد استفاده از پردازنده اسنپدراگن ۸۵۵ (مخصوص نسخه‌های آمریکای شمالی) و اگزینوس ۹۸۲۰ خواهیم بود. حافظه رم این گوشی نیز احتمالا در مدل پایه هشت گیگابایتی خواهد بود و بعید نیست در مدل Pro، شاهد رم ۱۲ گیگابایتی باشیم. شما درباره گلکسی نوت ۱۰ و نسخه پرو آن چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه