بازدید اتحادیه تولید و صادرات پوشاک ایران از مرکز پردازش دیجی‌کالا

۶ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای اتحادیه تولید و صادرات پوشاک ایران ۶ بهمن ۹۷ با حضور در دفتر مرکزی دیجی‌کالا و به همراه مدیران این مجموعه از مرکز پردازش دانش بازدید کردند. بعد از خوشامدگویی و رفتن به سمت مرکز پردازش دانش، آقای سعید محمدی، مدیرعامل دیجی‌کالا، با ارائه فایلی در خصوص شکل‌گیری، مسیر رشد ۱۲ ساله این شرکت و ساز و کارهای آن به ‌ویژه پلتفرم مارکت‌پٍلیس مهمانان را با فضای کاری دیجی‌کالا آشنا کردند. بعد از پرزنتیشن ۴۵ دقیقه‌ای و پذیرایی، مهمانان به همراه آقای کاظم‌زاده، مدیر مرکز پردازش، از قسمت‌های مختلف مرکز پردازش دانش بازدید کردند.

در طول مسیر بازدیدکنندگان از انبار ورودی و خروجی کالا بازدید کردند و به سوالات آنها در مورد نحوه چیدمان، بسته‌بندی، پردازش و ارسال کالاها پاسخ داده شد. مرحله بعد بازدید از کارخانه محتوا و آشنایی با فرآیندهای تولید محتوا در مرکز پردازش دیجی‌کالا بود. این بازدید با همراهی اعضای اتحادیه پوشاک به مرکز شهر به پایان رسید و مسیر بازگشت هم همراه با پرسش و پاسخ‌هایی درباره فعالیت‌های دیجی‌کالا بود.

دیجی‌کالا امیدوار است در این بازدیدها بتواند فضایی برای انتقال دو طرفه تجربه‌ها میان صاحبان کسب‌وکارها و دریافت پیشنهادات برای بهبود روند فعالیت‌های مجموعه دیجی‌کالا ایجاد کند.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه